انواع سرامیک دیوار پذیرایی لوکس

انواع سرامیک دیوار پذیرایی لوکس

نوشته شده توسط مدیر سیستم 16668
سرامیک هایی که برای دیوار پذیرایی تولید می شوند، از آن جهت که بسیار در معرض دید هستند باید لوکس باشند. اما به نظر شما انواع این سرامیک های لوکس کجاست؟

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

انواع سرامیک دیوار پذیرایی لوکس

سرامیک های لوکس دیوار پذیرایی را معمولا کارخانه های زیادی تولید نمی کنند و فقط می توان به چند کارخانه ای که در زمینه صادرات نیز فعالیت دارند، برای این سرامیک ها اشاره کرد. این سرامیک ها باید در کنار ویژگی زیبایی، کیفیت بالایی نیز داشته باشند. این کیفیت معمولا سبب می شود که دید آن محصول نیز بهتر شود. مثلأ اگر در سرامیک از لعاب براق استفاده نشده باشد، در زیر نور اصلأ زیبایی نخواهد داشت، چه برسد که در حالت معمولی بخواهد زیبایی خود را نشان دهد.

اما سرامیک های لوکس دیوار پذیرایی را معمولا کارخانه هایی نظیر تبریز و ایفاسرام تولید می کنند، پس می توان گفت که رنج قیمت ها بین این دو کارخانه است. زیرا همانطور که می دانید، سرامیک های تبریز بشدت گران و ایاف سرام بشدت باصرفه و ارزان هستند.

 
انواع سرامیک دیوار پذیرایی لوکس

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا