صادرات کاشی و سرامیک یزد ایران | Iran Ceramic & Tile Export‎

صادرات کاشی و سرامیک یزد ایران | Iran Ceramic & Tile Export‎

سرامیک هایی که به کشور کردستان عراق روسیه افغانستان ازبکستان ترکیه سوریه قزاقستان پاکستان گرجستان قطر ارمنستان صادر می شوند معمولأ کمتر در ایران به فروش می رسند. قیمت این کاشی ها متفاوت است.

کاشی و سرامیک برای صادرات

در ایران تعداد زیادی کارخانه هستند که می توانند سرامیک های صادراتی را تهیه کنند، اما تمامی این کارخانه ها نمی توانند محصول با کیفیت را تحویل مشتری بدهند. بر حسب تجربه ای که کسب کردیم می توانیم به شما ثابت کنیم تعداد شرکت های عرضه کننده کاشی و سرامیک صادراتی خیلی هم زیاد نیست. اما اگر شما در فکر عرضه و صادرات سرامیک در کشور عراق و سایر همسایگان کشور ایران هستید باید بگوییم که مراحل زیادی را باید طی کنید که یکی از این مسائل مهم مربوط به ترخیص کالا در گمرک است.

از این رو افرادی که در حوزه صادرات کاشی در حال فعالیت هستند، از نظر قیمتی بسیار بروی محصول حساس هستند تا بتوانند از پس مخارج گمرک و ترخیص نیز بر آیند. البته بسته به مقدار خریداری شده توسط فرد می توان گفت که شرایط متغییر است و هر چه متراژ و یا تناژ بالاتر برود، کار بسیار آسان تر پیش خواهد رفت و سود نیز افزایش می یابد.

 

قیمت کاشی و سرامیک های صادراتی

معمولا کارخانجات در قیمت گذاری محصولات صادراتی همانند محصولات داخلی عمل نمی کنند و بجای ارائه قیمتهای متنوع، از یک یا دو قیمت ثابت برای همه محصولات استفاده می کنند. 

گاها مشتریانی تماس می گیرند که به عنوان واسطه جهت معرفی خریدار صادراتی اقدام  کرده اند. در این جور موارد کارخانجات مبلغی را به عنوان هدیه به آنها از سود خود پرداخت می کنند. البته باید در نظر داشت از آنجا که قیمت محصولات صادراتی بصورت ثابت و یکپارچه می باشد بنابراین مبلغ هدیه زیاد نیست چون باید از کاهش مبلغ سود کارخانه پرداخت شود.

جهت صادرات کاشی به کشورهای کردستان عراق روسیه افغانستان ازبکستان ترکیه سوریه قزاقستان پاکستان گرجستان قطر ارمنستان با شماره زیر تماس بگیرید:

+989135224816

یا اینکه از طریق تلگرام به شماره 00989132588101 پیام بدهید تا با شما تماس گرفته شود. در پیام، نام و شماره تماس خود و کشور مقصد را ذکر فرمایید.

 

طرحهای کاشی و سرامیک های صادراتی

معمولا طرحهایی که برای صادرات به کشورهای دیگر تولید می شوند تفاوت چشمگیری با سلیقه مشتریان داخلی دارند. از این رو بسیاری از کارخانجات، برخی از خط های تولید کاشی و سرامیک خود را به تولید محصولات صادراتی اختصاص داده اند و از آنجا که امکان صادرات محصولات درجه پایین به خارج امکان پذیر نیست بنابرین کارخانجات مجبورند تا محصولات درجه سه و پایینتر خود را با قیمتی پایین به استانهای مرزی بفروشند.

 

صادرات كاشي و سراميك به كشور گرجستان

گرجستان در قفقاز و بين درياي خزر و درياي سياه قرار دارد . گرجستان از قمله كشورهايي است كه در قاره آسيا و اروپا قرار دارد عضويت گرجستان در اتحاديه اروپا و ناتو و حاكم بودن قوانين اتحاديه اروپا در اين كشور اهميت صاردات را به گرجستان دو چندان مي كند. برخي از فعاليت هاي بازرگانان ايراني مي تواند صادرات كاشي به گرجستان باشد. مقدار ارزش صادرات كاشي به گرجستان درسال 95 مبلغ 8،449،728 ميليون دلار مي باشد. كه تنها 2,47 درصد از حجم صادرات كلي كاشي و سراميك را نشان ميدهد كه با توجه به امكانات موجود در ايران اين مقدار بسيار ناچيز است. از انجايي كه عمده محصولات صادراتي بعد از مشتقات نفتي , مصالح ساختماني است اهميت اين موضوع را دو چندان مي كند. در سالهاي اخير مقدار تعرفه هاي گمركي براي صادرات محصولات گرجستان حذف شده از اينرو بيشتر بازرگانان با ورود اجناس و بسته بندي مجدد آن بدون پرداخت هزينه هاي گمركي آن را به كشورهايي مانند آمريكا و ... ارسال مي كنند.

 

صادرات كاشي و سراميك به كشور عراق

كشور عراق در چند سال اخير يكي از بزرگترين مصرف كنندگان محصولات ايراني است . دارا بودن مرز زميني , نزديكي فرهنگ ها و آداب و رسوم باعث شده است كه بازرگانان ايراني حضور چشمگيري در ايي بازار داشته باشند. طبق آمار گمرك جمهوري اسلامي در سال 1395 مقدار صادرات كاشي به عراق مبلغي در حدود 247،039،104 ميليون دلار بوده است. كه بعد از سيمان صادرات كاشي و سراميك از مهم ترين محصولات بوده است. از اينرو مي توان عراق را يك بازار خوب و در دسترس براي بازرگانان ايراني به حساب آورد.

 

بهترين راه صادرات كاشي به عراق

بهترين راه براي صادرات كاشي و سراميك استفاده از مرزهاي زميني است با توجه به تعدد پايانه هاي مرزي ايران با عراق مرز مهران را مي توان يكي از بهترين پايانه هاي مرزي براي صادرات كاشي و سراميك انتخاب كرد.

كشورتركيه , چين، ايران، آمريكا و كره جنوبي به ترتيب از بزرگترين كشورهاي صادر كننده كالا به عراق هستند سيمان و كاشي و سرامك در صدر كالاهاي صادر شده از سوي ايران به عراق است.

 

چرا صادرات كاشي به عراق

دارا بودن مرز زميني - سهولت در امور صادرات -روابط خوب سياسي و اقتصادي - تقاضاي زياد كشور عراق براي مصالح ساختماني - وجود ذخابر فراوان نفتي در عراق - داشتن كمترين فاصله از سوي ايران تا بصره , به عنوان يكي از نزديك ترين بازارهاي صادراتي - پايين بودن تعرفه هاي گمركي

 

صادرات كاشي و سراميك به روسيه

از بين كشورهاي همسايه روسيه بازار به نسبت بزرگي است به طوريكه تعداد زيادي از تجار ايراني مايل به صادرات و فروش اجناس خود در روسيه هستند ، پيچيدگي هاي بازار روسيه ، لزوم حضور فيزيكي، عدم دسترسي به اطلاعات دقيق و بروز، مي تواند مانع حضور موفقق شما در روسيه شود.

اگر تصميم به صادرات كاشي و سراميك به روسيه داريد بايد برخي از نكات را در خصوص صادرات به روسيه بدانيد. در حالت كلي برقراري ارتباط با روس ها از پيچيدگي بيشتري برخوردار است. شركت هاي روسي تمايل دارند كه بيشتر با شركت هاي محلي معامله كنند. از انجايي كه روس ها بيشتر دوست دارند محصول مورد نظر را در روسيه و روبل پرداخت كنند خود يك مزيت بسيار خوبي مي تواند به حساب بي آيد.

 

صادرات كاشي و سراميك به كشور افغانستان

اشتراكات زياد فرهنگي و اقتصادي مردم افغانستان مي تواند تاثير بسزايي در افزايش ميزان صادرات كاشي و سيراميك ايران به افغانستان داشته باشد. علاوه بر اين موارد داشتن دانش و تخصص لام در زميننه صادرات كاشي و سيرامك به افغانستان مي تواند در افزايش حجم صادرات به شما كمك كند.كالاهاي ايراني با داشتن كيفيت بالا در بين مردم افغانستان بسيار حائز اهميت است . خوشبختانه تعاملات سياسي و اقتصاي دولت ايران با دولت افغانستان صادرات را به اين كشور را به مراتب راحت تر مي كند. 

سيراميك ورخام - لجميع انواع السيراميك والرخام وشغل الحجر وشغل العازل الحرارى - جميع اعمال الصبغ والدزينات وورق الحائط - اعمال الديكورات الفيوتك مع الصيانة - معلم باكستاني سراميك بوسالان جرانيت رخام كاشي وتبوك تكسر تركيب - فني سيراميك جرانيت براسلان بلاط كاشي كربستنون رخام تكيسر تركيب حمامات مطبخ سراميك براسلان جرانيت باركيه بلاط كربستنون رخام كاشي تكيسر تركيب غرفات ممرا تحفه حمامات مطبخ مع ادوات صي عازل افتح الباب سكر الباب

تلفن تماس: 00989135224816

صادرات کاشی و سرامیک یزد ایران | Iran Ceramic & Tile Export‎

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا