کاتالوگ انواع محصولات شرکت ارس

کاتالوگ انواع محصولات شرکت ارس

نوشته شده توسط مدیر سیستم 3668
شرکت کاشی ارس محصولات و کاتالوگ آنها را به دو دسته روتوکالر و دیجیتال تقسیم کرده. از این رو شما می توانید انواع طرح های مختلف را به راحتی مشاهده و خرید نمایید.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

دفتر مرکزی شرکت کاشی ارس واقع در استان اصفهان و در شهر نجف آباد است. البته در این شهر کارخانه و واحد های تولیدی زیادی وجود دارند، اما کارخانه کاشی ارس یکی از برترین واحد ها در این منطقه به شمار می آید.

این شرکت افتخارات زیادی را از زمان تأسیس خود نسیب خود نموده، که اگر بخواهیم به مهم ترین های این افتخارات اشاره کنیم، واحد نمونه صنعتی در سال ۱۳۹۱ و نیز نشان استاندارد ملی از سازمان استاندارد در سال ۱۳۸۷ دو تا از برترین های این افتخارات هستند. این کارخانه توسط مدیران بسیار مجربی مدیریت می شود، از این رو می توان گفت که تجربه بسیار بالایی پشت محصولات تولیدی آن وجود دارد.

شما می توانید کاتالوگ محصولات کاشی ارس را هم اکنون دانلود نمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، برای دریافت قیمت و نیز خرید با ما در ارتباط باشید.

»برای دانلود محصولات دیجیتال کلیک کنید«

»برای دانلود محصولات روتوکالر کلیک کنید«

کاتالوگ انواع محصولات شرکت ارس

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا