کاتالوگ محصولات کارخانه احسان

کاتالوگ محصولات کارخانه احسان

نوشته شده توسط مدیر سیستم 3512
کارخانه احسان در ایران دو واحد تولیدی جداگانه دارد. اولین شرکت که با نام احسان میبد تأسیس شده واقع در جاده میبد می باشد.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

هر دو این شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک دارای قدمت زیادی هستند، از این رو در سایت ها و شاید تمامی مغازه ها یکی دو نمونه از محصولات آنها موجود است. این کارخانه ها حدود سال های ۷۰ تا ۷۵ تأسیس شده اند، پس به تجربه بالای آنها شکی وارد نیست.

اما نه کارخانه احسان میبد و نه کارخانه احسان نیرو میبد، هیچ کدام کاتالوگ هایی را در اختیار مشتری قرار نمی دهند و در بسیاری از خرید ها مشتری باید خودش، محصولات را تک تک بررسی نماید.

اگر می خواهید طرح های کارخانه های احسان را مشاهده کنید و از قیمت آنها مطلع شوید می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و عکس و نمونه طرح مورد نظر خود را درخواست نمایید.

محصولات احسان در سایز های: ۳۳ در ۳۳ | ۳۰ در ۴۵ | ۳۰ در ۶۰ | ۴۰ در ۴۰ | ۵۰ در ۵۰ | ۶۰ در ۶۰ در درجه بندی های مختلف از یک تا پنج در بازار موجود هستند و برای این درجه بندی ها قیمت های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.

کاتالوگ محصولات کارخانه احسان

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا