خرید سرامیک کف پرسلان ارزان

خرید سرامیک کف پرسلان ارزان

نوشته شده توسط مدیر سیستم 31873
سرامیک های پرسلان را می توان به قیمت های بالا در بازار های سنتی خریداری کرد. اما به نظر شما قیمت خرید سرامیک های کف پرسلان چه مقدار ارزان تر از حد معمول است؟

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

خرید سرامیک کف پرسلان ارزان

سرامیک های پرسلان با توجه به اینکه توسط کارخانه های مشخصی تولید می شود در دسته سرامیک های کمیاب به شمار می آیند. البته در سال های اخیر تعداد تولید کننده های سرامیک پرسلان بسیار افزایش یافته اما باز هم نمی توان گفت که به اندازه کاشی و یا سرامیک های عادی این محصول موجود باشد.

قیمت خرید سرامیک های پرسلان را در بسیاری از مراکز فروش، در حدود ۱۲ هزار تومان به بالا می دانند، این در حالی است که می توان سرامیک های کف پرسلان را با قیمت های بسیار ارزان تر نیز پیدا کرد.

اما یک سری برداشت های غلط نیز در بین برخی افراد رایج شده، مثلأ سرامیک های پرسلان باید هم قیمت با سرامیک های معمولی باشند. این برداشت کاملأ غلط است و هیچ واحد تولیدی کاشی و سرامیک در ایران وجود ندارد که بتواند سرامیک های پرسلان هم قیمت و ارزان به مانند سرامیک های معمولی تولید کند.

 
خرید سرامیک کف پرسلان ارزان

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا