صادرات کاشی و سرامیک | لیست قیمت ایفا سرام | موجودی کاشی ایفاسرام

صادرات کاشی و سرامیک | لیست قیمت ایفا سرام | موجودی کاشی ایفاسرام

انواع کاشی و سرامیک کارخانه ایفا سرام لیست قیمت ایفاسرام کارخانه کاشی و سرامیک ایفاسرام. کاشی های ایفا سرام دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

دفتر مرکزی ایفا سرام

  آدرس: تهران - نیاوران - جماران - خیابان سبزی - خیابان اژدری - نبش آفتاب - پلاک 12 .:
  تلفن: 22282394 -28163300- 28163163 - 22282347 - 22282349 - 28163100 (021)
  فکس: 28163333

  پست الکترونیک: info@eefaceram.com
  کد پستی: 1977818511

 

آدرس کارخانه ایفا سرام

آدرس: یزد، کیلومتر 20 اردکان نایین،کارخانه ایفا سرام 
تلفن: 2258000 0353 
کد پستی: 8955165833

 

کارخانه کاشی ایفا سرام

کاشی های ایفا سرام دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.

کارخانه ایفا سرام تولیدی محصولات باکیفیت زیادی دارد، اما تمامی این محصولات به درد همه مکان ها نمی خورند، پس شما در هنگام خرید نیاز به مشاور عالی نیز دارید تا بتوانید با استفاده از دانش وی انتخابی احسن داشته باشید.
در وبسایت کاشی سرام این امکان فراهم شده است تا بتوانید انواع کاشی و سرامیک از کارخانه های مختلف را مشاهده و بررسی نمایید و انتخاب خوبی داشته باشید.
ضمنا شما می توانید در سایت کاشی سرام یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی ایجاد کنید و محصولات کارخانجات مختلف را معرفی و عرضه نمایید.
اگر شما نماینده یا فروشنده محصولات کارخانه ایفا سرام هستید، با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی در سایت کاشی سرام، این محصول را به دیگران عرضه نمایید.

 

لیست قیمت ایفا سرام

جهت مشاهده لیست قیمت ایفاسرام اینچا کلیک کنید. کاشی ایفا سرام با توجه به تنوع چشم گیری که دارد لیست قیمت مشخصی برایش تعریف نشده. از این رو لیست قیمت کاشی شرکت ایفا سرام را معمولأ فروشنده ها شفاهی می دهند.

کاشی ایفاسرام اردکان معمولا با توجه به تنوع بالایی که دارد نمی تواند لیست قیمت مناسب ارائه دهد اما در مقابل برخی کارخانه های تولیدی مانند کاشی تبریز حتی با آنکه تعداد محدودی طرح و مدل محصول دارند، باز هم لیست قیمت نمی دهند. این دسته که مانند کاشی تبریز عمل می کنند معمولا به دلیل قیمت بالاست که از ارائه لیست قیمت سر باز می زنند.

البته اگر می گوییم قیمت کاشی تبریز کمی بالاست به این معنا نیست که کیفیت آن به قیمت آن متناسب نیست، اصلأ. فقط منظورمان این است که کاشی تبریز را هر کسی خریدار نیست و مشتری های خاص و مخصوص خود را دارد. یکی از این مشتری ها کشور های اروپایی هستند.

کارخانه کاشی ایفا سرام با استفاده از بروزترین تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات، چاپ دیجیتال و نیروهای مجرب در صنعت کاشی و سرامیک، تولید کننده انواع کاشی های لعابدار دیواری، کاشی و سرامیک کف و محصولات پخت سوم مانند انواع تک گل،باند و قرنیز است، با توجه به ظرفیت بالا و تعداد خطوط تولید، ایفا سرام قادر است به صورت همزمان کلیه محصولات کف و دیوار را در سایزهای مختلف تولید نماید همچنین کلیه خطوط تولیدی این شرکت مجهز به دستگاه چاپ دیجیتال بوده لذا علاوه بر کوتاه بودن زمان سفارش تا تحویل، تنوع طرح وکیفیت برتر، از مشخصات بارز و برجسته محصولات این شرکت می باشد.

ایفاسرام در جهت رشد و توسعه کیفیت، جهت محصولات پخت سوم خود نیز استاندارد تشویقی 17010 را نیز از سوی موسسه استاندارد دریافت کرده است همچنین، دریافت گواهینامه های کیفی و سیستمی بین المللی از  Oxford انگلستان، Tuv آلمان ، Equal استرلیا و تمدید همه ساله این گواهینامه ها پس از انجام ممیزی های سالانه و معرفی این شرکت به عنوان شرکت نمونه کیفی استاندارد در دو سال اخیر، همگی بیانگر این مطلب است که امر کیفیت در سرلوحه کلیه مراحل بوده است.

شرکت کاشی و سرامیک ایفاسرام با توجه و اهتمام زیادی که به این راستا داشته ،همواره شرکتی پر افتخار در این زمینه بوده است.

در زمینه بازاریابی و فروش نیز با توجه با کیفیت نسبتا مطلوب و بخصوص تنوع طرح و سایز و رضایت  مشتریان , از ابتدای راه اندازی کارخانه ایفاسرام میزان فروش همواره روند صعودی داشته, موفقیت در کسب سهم بازار تنها محدود به بازارهای داخلی نبوده بلکه در زمینه صادرات به خارج از کشور نیز همواره روند رو به رشد و صعودی حاکم بوده است و با توجه به حجم بالای صادرات محصول، ایفاسرام در چند سال اخیر در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و استانی سالهای 1394 و 1393 واجد شرایط بوده و در سال جاری بعنوان شرکت صادراتی نمونه در سطح ملی انتخاب شده است .

 

 

 

صادرات کاشی و سرامیک | لیست قیمت ایفا سرام | موجودی کاشی ایفاسرام

نظرات کاربران

مهدی در تاریخ 1397/03/31 09:32 گفت: پاسخ

سلام.باعرض خسته نباشید .فکر نمیکنید کار درستی نباشه که لیست قیمت را گذاشتید که همه ببینند.با این کار شما اون فروشنده ای که هزینه میکنه جنس از شما میخره بعد باید با چه قیمتی بفروشه که بتونه مشتری راضی کنه .اونم با این هزینه های فراوان .یه کم به فکر نماینده های خودتون باشید .التماس تفکر


مصطفی در تاریخ 1397/06/27 16:54 گفت:

سلام دوست عزیز شما نگران این موضوع نباشید معمولا کسانی که عمده می خرند مقداری قابل توجه تخفیف می گیرند که اگر منصف باشند با این قیمت اعلامی مشکلی برای انها پیش نمی آید حق خریدار هم حق دار تا از قیمت های شرکت ها با خبر باشند تا فروشندگان با قیمت های زیاد اعتبار شرکت را از بین نبرند در ضمن قیمت خرید در نمایندگی با کارخانه باید یکسان باشد معممولا خود شرکت یا کارخانه نماینده را ساپورت می کند


عبداله فیض نژاد در تاریخ 1398/01/13 15:58 گفت: پاسخ

دوست عزیز نمایندگی قیمتها رو خیلی بالا میگه که خریدار منصرف می شه محصولات این کارخانه را تهیه کنه بهمین خاطر یروز کردن قیمتها کار درستی میباشد


علی در تاریخ 1398/06/11 20:39 گفت: پاسخ

عزیزی که میگی شفافیت قیمت مانع کار شماست... شما سود متعارفت رو بکش رو جنس نیازی نیست که ترسی داشته باشی.تولید کننده محترم هم کنار میاد باهات نگرانش نباش. اگر فکر میکنی حاشیه سودت پایینه بهتره با برندهای دیگه کار کنی.این اولین اصل بازار رقابتیه. شفافیت تو بازار ذات کسب و کاره.چه سنتی چه مدرن هم به نفع مصرف کنندست هم تولیدکننده هم شمای واسطه فروش.


بالا