کاشی سرو لیست قیمت | کارخانه سرامیک سرو مهریز | فروش صادرات

کاشی سرو لیست قیمت | کارخانه سرامیک سرو مهریز | فروش صادرات

کاشی های سرو مهریز یزد دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

آدرس کارخانه کاشی سرو مهریز

آدرس: واقع یزد – مهریز – شهرک سنگ

 

تلفن تماس عامل فروش و پخش یزد

09162523646

09135224816

09369214734

 

انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی سرو مهریز

کارخانه کاشی سرو مهریز دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.

کاشی بدنه و دیوار سرو مهریز را می توان با قیمت نسبتا مناسب از بین لیست محصولات کاشی و سرامیک انتخاب نمود.
کاشی و سرامیک هایی که برای دیوار تولید می شوند دارای علامت مخصوصی در کاتالوگ ها هستند و اصولا کاشی دیوار را با علامت دست مشخص می کنند.
کارخانه سرو مهریز نیز در کاتالوگ محصولات خود این وجه تمایز را رعایت کرده تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نظرشان را انتخاب و خریداری نمایند.
اگر هنگام خرید کاشی و سرامیک به لیست قیمت کاشی سرو مهریز توجه کنید متوجه می شوید که برند سرو مهریز نسبت به دیگر کارخانه ها مانند یزد، تبریز و رفسنجان از قیمت مناسب تری برخوردار است.

 

قیمت کاشی و سرامیک سرو مهریز کارخانه

 

قیمت محصولات کارخانه کاشی سرو مهریز

کارخانه کاشی سرو مهریز نیز همانند سایر کارخانه کمی افزایش قیمت داشته است. علی رغم افزایش 15 درصدی قیمت محصولات کاشی سرو مهریز باز هم در رده خوش قیمت کارخانجات محسوب می شود.

جهت استعلام قیمت: ضمن معرفی خود، نوع درخواست خود را از طریق تلگرام (09135224816) مطرح کنید تا موارد موجود با قیمت استثنایی برای شما تلگرام شود.

لطفا موارد زیر را در پیام تگرامی خود قید نمایید: 1-معرفی خود 2-نوع درخواست: بدنه یا کف 3-ابعاد مورد نظر 4-رنج قیمت 5- تم مورد نظر (روشن یا تیره، طرح چوب، سنگ یا ساده و ...) 6-درجه مورد نظر

بهترین قیمت کاشی و سرامیک سرو مهریز را از ما بخواهید: 09135224816

 

خرید کاشی و سرامیک سرو مهریز با قیمت مناسب

برای خرید سرامیک با قیمت مناسب و کیفیت خوب باید موارد زیر را رعایت کنید:

1- ابتدا باید متراژ درخواستی خود را بالا برید، حداقل 5 پالت یعنی حدود 500 متر مربع

2- ظرفیت کامیون نیز باید در نظر بگیرید، زیرا یکی از فاکتورهای مهم در پایین آوردن قیمت آن است که از تمام ظرفیت کامیون برای حمل بار استفاده شود. بعنوان مثال ظرفیت کامیون 6 چرخ حدود 500 مترمبع می باشد و ظرفیت کامیون 10 چرخ حدود 700 مترمربع و ظرفیت تریلی بالای 1000 مترمربع می باشد.

3- خرید خود را باید بصورت نقدی انجام دهید.

4- از آنجا که در خرید اینترنتی کاشی و سرامیک، شما نمی توانید طرح آنرا از نزدیک ببینید و فقط انتخاب از طریق تصاویری است که از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود بنابرین طرح های پرفروش و عام پسند انتخاب کنید تا خیالتان در این مورد راحت باشد. 

5- نوع کاشی یا سرامیک خود را اعلام کنید تا موارد باصطلاح خوش قیمت برای شما ارائه شود و از بین آنها یکی را انتخاب نمایید.

 

آدرس کانال تلگرام: @KashiCeramOfficial

 

لیست قیمت محصولات کارخانه کاشی و سرامیک سرو مهریز

در زیر لیست قیمت محصولات کارخانه کاشی سرو مهریز نمایش داده شده است. قیمت ها براساس مترمربع و تحویل درب کارخانه می باشد. خریدها باید بصورت پالتی باشد و در صورت درخواست فاکتور رسمی، مبلغ 9 درصد مالیات ارزش افزوده به قیمتها اضافه می شود. جهت دریافت درصد تخفیف با همکارمان تماس بگیرید.

09135224816

 

شماره تلفن تماس کاشی سرام

 

تـوجــه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی یاقوت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

کاشی و سرامیک

سرامیک کف

سرامیک طرح پارکت

قیمت سرامیک

قیمت آجر

قیمت سرامیک کف

قیمت کاشی و سرامیک

قیمت کاشی

قیمت سرامیک کف 60*60

قیمت آجر سفال

قیمت آجر فشاری

قیمت سرامیک ارزان

قیمت سفال

کاشی و سرامیک یزد

کاشی سرو لیست قیمت | کارخانه سرامیک سرو مهریز | فروش صادرات

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا