کاشی شیرکوه | لیست قیمت خرید سرامیک کارخانه کاشی شیرکوه یزد میبد تفت

کاشی شیرکوه | لیست قیمت خرید سرامیک کارخانه کاشی شیرکوه یزد میبد تفت

کاشی شیرکوه یزد از جمله کارخانجاتی هست که سعی کرده تا با حفظ متوسط کیفیت، کاشی و سرامیکهایی با قیمت ارزان و مناسب به بازار عرضه کند. جهت دانلود لیست قیمت کاشی شیرکوه به قسمت پایین مراجعه کنید.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی شیرکوه

کارخانه کاشی شیرکوه دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.

کاشی کف و دیوار شیرکوه را می توان با قیمت ارزان از بین لیست محصولات کاشی و سرامیک انتخاب نمود.
کاشی و سرامیک هایی که برای کف و دیوار تولید می شوند دارای علامت مخصوصی در کاتالوگ ها هستند و اصولا کاشی دیوار را با علامت دست و کاشی کف را با علامت پا مشخص می کنند.
کارخانه شیرکوه نیز در کاتالوگ محصولات خود این وجه تمایز را رعایت کرده تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نظرشان را انتخاب و خریداری نمایند.
اگر هنگام خرید کاشی و سرامیک به لیست قیمت کاشی شیرکوه توجه کنید توجه می شوید که برند شیرکوه نسبت به دیگر کارخانه ها مانند مرجان، ایفا، تیما و رفسنجان از قیمت مناسب تری برخوردار است.

 

قیمت محصولات کاشی شیرکوه

کارخانه کاشی شیرکوه نیز همانند سایر کارخانه کمی افزایش قیمت داشته است. علی رغم افزایش 15 درصدی قیمت محصولات کاشی شیرکوه باز هم در رده خوش قیمت ترین کارخانجات محسوب می شود.

جهت استعلام قیمت: ضمن معرفی خود، نوع درخواست خود را از طریق تلگرام (09132588101) مطرح کنید تا موارد موجود با قیمت استثنایی برای شما تلگرام شود.

لطفا موارد زیر را در پیام تگرامی خود قید نمایید: 1-معرفی خود 2-نوع درخواست: بدنه یا کف 3-ابعاد مورد نظر 4-رنج قیمت 5- تم مورد نظر (روشن یا تیره، طرح چوب، سنگ یا ساده و ...) 6-درجه مورد نظر

بهترین قیمت کاشی و سرامیک شیرکوه را از ما بخواهید: 09132588101

 

 

لیست قیمت محصولات کارخانه کاشی شیرکوه

در زیر لیست قیمت محصولات کارخانه کاشی شیرکوه نمایش داده شده است. قیمت ها براساس مترمربع و تحویل درب کارخانه می باشد. خریدها باید بصورت پالتی باشد و در صورت درخواست فاکتور رسمی، مبلغ 9 در مالیات ارزش افزوده به قیمتها اضافه می شود. جهت دریافت درصد تخفیف با همکارمان تماس بگیرید.

تـوجــه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی شیرکوه، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

لیست قیمت کاشی شیرکوه

 

لیست قیمت کاشی شیرکوه

 

لیست قیمت کاشی شیرکوه

 

تـوجــه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی شیرکوه، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

مقایسه قیمت کاشی شیرکوه با سایر کارخانه ها

کاشی شیرکوه با توجه به ظرافت و زیبایی که دارد در اکثر فروشگاه ها دیده می شود. قیمت های عمده این کاشی معمولا بسیار با صرفه تر از خرید جزئی می باشد و فروش عمده آن نیز بالاتر است.
خرید عمده سبب می شود بتوانید به راحتی و در عرض کوتاه ترین زمان بهترین کیفیت کالایی را در حجم بالا در اختیار داشته باشید. به عبارت دیگر، شما هم در زمان خود با خرید عمده صرفه جویی می نمایید و هم در کنترل هزینه های خود، اقتصادی عمل کرده اید. وقتی در فروش کاشی حرف از اقتصاد به میان می آید، کاشی شیرکوه یکی از مصادیق خوب این زمینه است. کاشی های شیرکوه به طور معمول قیمت های مناسبی دارند و فروش عمده آنها قیمت مناسب تری را نیز برای خرید و فروش رقم می زند. نا گفته نماند که این کاشی جزو بهترین کاشی های موجود در بازار نیز هست. 

 

 فروش انواع کاشی و سرامیک شیرکوه

فروش انواع کاشی و سرامیک شیرکوه، به صورت آنلاین در سایت های معتبر انجام می گردد.

از محصولات کاشی و سرامیکی می توان به عنوان نمای ساختمان های مختلف استفاده نمود. این نمونه محصولات را که اصولا در بازار های فروش می توان مشاهد نمود، باید با استفاده از ژورنال هایی که نشان دهنده این محصولات هستند، طرح ها و ایده های به کار رفته را مشاهده نموده و سپس دست به انتخاب بزنیم.

این که می توانیم از نمونه ها ایده های جدیدی را بگیریم، نشان دهنده این است که تنوع در این محصولات فقط به طرح و رنگ، محدود نیست. و ما می توانیم با ترکیب ها و چیدمان های گوناگون، آن ها را متنوع تر مورد استفاده قرار دهیم.

 

 خرید انواع کاشی شیرکوه

خرید انواع کاشی و سرامیک شیرکوه در این سایت، قابل انجام می باشد.

خرید کاشی و سرامیک های شیرکوه، در بازار های فروش سراسر کشور امکان پذیر و قابل توجه می باشد. این محصولات را می بایست با توجه به کاربردهایی که در محیط دارد، تهیه نموده و مورد نصب قرار داد.

از جمله موارد قابل اهمیت در خرید، کیفیت و قیمت محصولات است که به شما این اجازه را می دهد تا، با توجه به کیفیت های متفاوت و مناسب، این محصولات را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

برای انتخاب این محصولات از مشاوران ما، کمک بگیرید تا بهترین و مناسب ترین نمونه ها را برای شما معرفی نمایند. 

 

 فروش انواع کاشی شیرکوه جدید

انواع کاشی شیرکوه با طرح ها و مدل های جدید در سایت کاشی و سرامیک به فروش می رسند.

با توجه به گسترشی که در حوزه کاشی و سرامیک و طرح های آن وجود دارد، این امکان برای مشتری فراهم می گردد که بتواند مطابق میلش از این محصولات تهیه و استفاده نماید.

با توجه به حوزه تولیدی کاشی و سرامیک، این نکته را به یاد داشته باشید که تنوع طرح، رنگ، درجه و سایز در نمونه های این محصولات باعث شده است، آن را در همه ساختمان ها با کاربرد های مختلف استفاده نمود، به شرط آن که شرایط خرید محصول را شناخته و مطابق با آن عمل نماییم.

 

 آدرس دفتر مرکزي کاشی شیرکوه

يزد - شهرك صنعتي خضرآباد - بلوار كاج
تلفن: 3-37272222-035
شماره تماس: 09132588101 ، 37282946(035)
 

آدرس کارخانه کاشی شیرکوه

تفت - كيلومتر 50 جاده شيراز
تلفن: 7-32643500-035
صندوق پستي (035)32643488
کاشی شیرکوه | لیست قیمت خرید سرامیک کارخانه کاشی شیرکوه یزد میبد تفت

نظرات کاربران

مصطفی در تاریخ 1398/08/05 09:06 گفت: پاسخ

سلام.دوست دارم کاشی برای کشورهای همسایه صادرکنم .ودراین کارسرمایه گذاری کنم. ایا شما نیز مایلید با من همکاری کنید؟


زهرا اصغری در تاریخ 1399/12/12 08:09 گفت: پاسخ

سلام 350 متر سرامیک کف جهت گلبهار خراسان رضوی لازم دارم امکان خرید مستقیم از کارخانه بدون واسطه و ارسال ان وجود دارد متشکرم


قاسمعلی بارانی در تاریخ 1400/09/16 04:11 گفت: پاسخ

سلام بنده تولید کننده سنگ مصنوعی هستم قصد اضافه کردن سنگ و سرامیک هم ب فروشگاه مرکزی رو دارم قصد همکاری دارم 09055972027


بالا