کاتالوگ محصولات اطلس مهریز

کاتالوگ محصولات اطلس مهریز

نوشته شده توسط مدیر سیستم 15526
کاشی اطلس مهریز یکی از آن برند هایی است که نیاز به توجه بیشتر دارد. این کارخانه که در اواسط سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

کاتالوگ محصولات اطلس مهریز

محصولات مهریز را کمتر فروشنده ای عرضه می کند، اما در فروشگاه های بزرگ کاتالوگ انواع محصولات اطلس مهریز وجود دارد و قابل خریداری نیز هستند.
عرضه کننده های بزرگ آنهایی نیستند که فقط بروی یک برند مشخص فعالیت دارند، بلکه عرضه کننده واقعی مجموعه ای است که تمامی برند ها و طرح های موجود در دنیای کاشی و سرامیک را داشته باشد.

کاشی اطلس مهریز یکی از آن برند هایی است که نیاز به توجه بیشتر دارد. این کارخانه که در اواسط سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد، ظرفیت تولید سالانه حدود ۴ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک را دارد. البته بسیاری بر این عقیده اند که اولین کارخانه دو پخت کاشی نیز در شهر یزد همین اطلس مهریز است، که گفته آنها را می توان به چندین روش اثبات کرد. اوج کار کارخانه مهریز را می توان در سال ۹۱ مشاهده نمود، زیرا در این سال مدیریت و پرسنل مجموعه تغییراتی اساسی را فراهم کردند.

طرح ها کاشی مهریز در سایز های ۲۵ در ۵۰ | ۲۵ در ۴۰ | ۲۵ در ۶۰ | ۳۰ در ۶۰ تولید و عرضه شده اند، که در دو دسته روتو و دیجیتال نیز در بازار وجود دارند.

کاتالوگ محصولات اطلس مهریز

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا