فروش و صادرات کاشی و سرامیک شیشه ای | کاشي شيشه‌اي گلاسيک

فروش و صادرات کاشی و سرامیک شیشه ای | کاشي شيشه‌اي گلاسيک

کاشی های کاشي شيشه‌اي گلاسيک دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.

محصولات B.M.C - تایل شیشه ای - کاشی شیشه ای

سرامیک شیشه ای همانند سرامیک در اندازه های مختلف تولید می شود. یک اتاق را می توان باکاشی شیشه ای کوچک تزیین کرد یا اینکه کل اتاق را را با یک کاشی یک تکه شیشه ای فرش نمود.

 

نام محصول و کاربرد آن

این محصولات تایل شیشه ای شیشه دکوراتیو (تلفیقی از شیشه و فلز) بوده و کاربرد آن در زمینه دکوراسیون داخلی فراوان است مجموعه مصارف محصولات مذکور به شرح ذیل قابل اجرا می باشد:

۱-کاشی بین کابینتی

۲- دکور

۳- ستون

۴- بالای شومینه

۵- مابین پله

۶-اتاق کار

۷-بعضی قسمت های سقف

۸- سرویس های بهداشتی

۹- دکور فروشگاه ها

۱۰- دیزاین هتل ها و رستوران ها

۱۱-راهرو 

۱۲- دیوارهای لابی و...


تایل شیشه ای در چه سطوح قابل اجرا می باشد؟

این تایل ها بر روی کاشی, سرامیک, سطوح سیمانی وگچی که فاقد چربی, گرد و غبار و رطوبت باشد قابل اجرا می باشد .(با توجه به قطر کم تایل های شیشه ای برای دکوراتیو سرویس های بهداشتی جهت بازسازی نیازی به تخریب کاشی های قبلی نبوده و بر روی کاشی های کار شده اجرا میگردد.)

 

آیا تایل شیشه ای قابل شستشو می باشد؟

به دلیل سطح صاف و شیشه ای که دارد با دستمال مرطوب, بخار شو و یا هر موادی که برای نظافت معمول می باشد قابل شستشو می باشد. از نظر بهداشتی بهترین گزینه برای اشپزخانه ها محسوب می گردد در محصولات مشابه به دلیل رنگ آمیزی از روی محصول با گذشت زمان دچار تغییر رنگ می شود.

 

تثبیت رنگ

به دلیل وجود فلز در قسمت زیرین محصول که از مواد کاربردی استاندارد تولید گردیده از سطح رو که با شیشه محافظت می گردد . ثابت و غیر قابل دسترسی و حتی دارای دو سال ضمانت تعویض هم می باشد اما در محصولات مشابه بدلیل آنکه سطح کار رنگ می باشد و با محیط اطراف تماس مستقیم دارد د قابل دسترسی بوده به مرور دچار تغییر رنگ می شود و از بین می رود به همین دلیل یک چنین محصولاتی هیچ گونه ضمانتی را شامل نمی گردد.

 

مقاومت تایل شیشه ای

بدلیل برش شیشه در ابعاد کوچک و بند کشی آنها با پودر مخصوص آنتی باکتریال و ضد آب مقاومت آن نسبت به شیشه معمولی دارای افزایش چشمگیری می باشد.

 

نحوه اجرای تایل شیشه ای

اجرای محصول همانند نصب سایر کاشی و سرامیک های موجود در بازار می باشد که با چسب کاشی و پودر بند کشی آنتی باکتریال و ضد آب انجام می شود.

 

قیمت کاشی و سرامیک شیشه ای

قیمت تایل شیشه ای یا کاشی شیشه ای بر اساس ابعاد و اندازه آن متفاوت است. همچنین طرح و رنگ تایل شیشه ای نیز در قیمت آن تاثیر دارد. تایل شیشه ای یا کاشی شیشه ای در ابعاد و اندازه 5 در 5 سانتیمتر تا 60 در 60 سانتیمتر و یا کوچک تر و بزرگ تر تولید می شود.

کاشی شیشه ای های کوچک تر قیمت ارزان تری به نسبت ابعاد بزرگ تر دارند.

قیمت کاشی و سرامیک های شیشه ای بین متری 400 هزار تومان تا 900 هزار تومان متغیر هست.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

فروش و صادرات کاشی و سرامیک شیشه ای | کاشي شيشه‌اي گلاسيک

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا