ایفاسرام _ کاشی ایفا سرام EEFA Ceram

ایفاسرام _ کاشی ایفا سرام EEFA Ceram

در خصوص مشاهده لیست قیمت ایفا سرام ، نظر به اینکه کاشی ایفا سرام با توجه به تنوع چشم گیری که دارد لیست قیمت مشخصی برایش تعریف نشده.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

دفتر مرکزی ایفا سرام

  آدرس: تهران - نیاوران - جماران - خیابان سبزی - خیابان اژدری - نبش آفتاب - پلاک 12 .:
  تلفن: 22282394 -28163300- 28163163 - 22282347 - 22282349 - 28163100 (021)
  فکس: 28163333
  پست الکترونیک: info@eefaceram.com
  کد پستی: 1977818511

 

کارخانه

آدرس: یزد، کیلومتر 20 اردکان نایین،کارخانه ایفا سرام 
تلفن: 2258000 0353 
کد پستی: 8955165833

مشاهده محصولات ایفا سرام

دانلود فایل اکسل موجودی محصولات ایفاسرام

 

در صورتی که شما نماینده یا عرضه کننده محصولات ایفاسرام هستید. برای فروش یا آگهی در مورد آن به سایت کاشی سرام مراجعه کنید.

 

کارخانه کاشی ایفا سرام

کاشی های ایفا سرام دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.

کارخانه ایفا سرام تولیدی محصولات باکیفیت زیادی دارد، اما تمامی این محصولات به درد همه مکان ها نمی خورند، پس شما در هنگام خرید نیاز به مشاور عالی نیز دارید تا بتوانید با استفاده از دانش وی انتخابی احسن داشته باشید.
در وبسایت کاشی سرام این امکان فراهم شده است تا بتوانید انواع کاشی و سرامیک از کارخانه های مختلف را مشاهده و بررسی نمایید و انتخاب خوبی داشته باشید.
ضمنا شما می توانید در سایت کاشی سرام یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی ایجاد کنید و محصولات کارخانجات مختلف را معرفی و عرضه نمایید.
اگر شما نماینده یا فروشنده محصولات کارخانه ایفا سرام هستید، با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی در سایت کاشی سرام، این محصول را به دیگران عرضه نمایید.

 

لیست قیمت ایفا سرام

کاشی ایفا سرام با توجه به تنوع چشم گیری که دارد لیست قیمت مشخصی برایش تعریف نشده. از این رو لیست قیمت کاشی شرکت ایفا سرام را معمولأ فروشنده ها شفاهی می دهند.

کاشی ایفا سرام اردکان معمولا با توجه به تنوع بالایی که دارد نمی تواند لیست قیمت مناسب ارائه دهد اما در مقابل برخی کارخانه های تولیدی مانند کاشی تبریز حتی با آنکه تعداد محدودی طرح و مدل محصول دارند، باز هم لیست قیمت نمی دهند. این دسته که مانند کاشی تبریز عمل می کنند معمولا به دلیل قیمت بالاست که از ارائه لیست قیمت سر باز می زنند.

البته اگر می گوییم قیمت کاشی تبریز کمی بالاست به این معنا نیست که کیفیت آن به قیمت آن متناسب نیست، اصلأ. فقط منظورمان این است که کاشی تبریز را هر کسی خریدار نیست و مشتری های خاص و مخصوص خود را دارد. یکی از این مشتری ها کشور های اروپایی هستند.

کارخانه ایفا سرام با استفاده از بروزترین تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات، چاپ دیجیتال و نیروهای مجرب در صنعت کاشی و سرامیک، تولید کننده انواع کاشی های لعابدار دیواری، کاشی و سرامیک کف و محصولات پخت سوم مانند انواع تک گل،باند و قرنیز است، با توجه به ظرفیت بالا و تعداد خطوط تولید، ایفا سرام قادر است به صورت همزمان کلیه محصولات کف و دیوار را در سایزهای مختلف تولید نماید همچنین کلیه خطوط تولیدی این شرکت مجهز به دستگاه چاپ دیجیتال بوده لذا علاوه بر کوتاه بودن زمان سفارش تا تحویل، تنوع طرح وکیفیت برتر، از مشخصات بارز و برجسته محصولات این شرکت می باشد.

ایفاسرام در جهت رشد و توسعه کیفیت، جهت محصولات پخت سوم خود نیز استاندارد تشویقی 17010 را نیز از سوی موسسه استاندارد دریافت کرده است همچنین، دریافت گواهینامه های کیفی و سیستمی بین المللی از  Oxford انگلستان، Tuv آلمان ، Equal استرلیا و تمدید همه ساله این گواهینامه ها پس از انجام ممیزی های سالانه و معرفی این شرکت به عنوان شرکت نمونه کیفی استاندارد در دو سال اخیر، همگی بیانگر این مطلب است که امر کیفیت در سرلوحه کلیه مراحل بوده است.

شرکت کاشی و سرامیک ایفاسرام با توجه و اهتمام زیادی که به این راستا داشته ،همواره شرکتی پر افتخار در این زمینه بوده است.

در زمینه بازاریابی و فروش نیز با توجه با کیفیت نسبتا مطلوب و بخصوص تنوع طرح و سایز و رضایت  مشتریان , از ابتدای راه اندازی کارخانه ایفاسرام میزان فروش همواره روند صعودی داشته, موفقیت در کسب سهم بازار تنها محدود به بازارهای داخلی نبوده بلکه در زمینه صادرات به خارج از کشور نیز همواره روند رو به رشد و صعودی حاکم بوده است و با توجه به حجم بالای صادرات محصول، ایفاسرام در چند سال اخیر در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و استانی سالهای 1394 و 1393 واجد شرایط بوده و در سال جاری بعنوان شرکت صادراتی نمونه در سطح ملی انتخاب شده است .

 

دفتر مرکزی ایفا سرام

  آدرس: تهران - نیاوران - جماران - خیابان سبزی - خیابان اژدری - نبش آفتاب - پلاک 12 .:
  تلفن: 22282394 -28163300- 28163163 - 22282347 - 22282349 - 28163100 (021)
  فکس: 28163333
  پست الکترونیک: info@eefaceram.com
  کد پستی: 1977818511

 

کارخانه

آدرس: یزد، کیلومتر 20 اردکان نایین،کارخانه ایفا سرام 
تلفن: 2258000 0353 
کد پستی: 8955165833

مشاهده محصولات ایفا سرام

دانلود فایل اکسل موجودی محصولات ایفاسرام

 

در صورتی که شما نماینده یا عرضه کننده محصولات ایفاسرام هستید. برای فروش یا آگهی در مورد آن به سایت کاشی سرام مراجعه کنید.

 

پایان موضوع لیست قیمت ایفا سرام

♦ در سایت کاشی سرام شما میتوانید کالاهایتان (کاشی، سرامیک، موزائیک و ...) را با نام خود و یا با نام سایت کاشی سرام به فروش برسانید.
♦ با استفاده از سرویس حمایتی کاشی سرام کاربران می توانند با اطمینان از فروشندگان، خرید کنند و پس از تایید خریدار، مبلغ کالا به حساب فروشنده واریز می شود.
♦ ایجاد آگهی های مرتبط با صنعت کاشی سرامیک و سایر کالاهای مشابه، در سایت کاشــی ســـرام بصورت رایگان میباشد.

 

فروش محصولات ایفاسرام در سایت کاشی سرام

در سایت کاشی سرام این امکان فراهم شده است تا بتوانید کاشی و سرامیک ایفا سرام از کارخانه های مختلف را مشاهده لیست قیمت ایفا سرام و بررسی نمایید و انتخاب خوبی داشته باشید.

ضمنا شما می توانید در سایت کاشی سرام یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی ایجاد کنید و محصولات کارخانجات مختلف را معرفی و عرضه نمایید.
اگر شما نماینده یا فروشنده محصولات لیست قیمت ایفا سرام هستید، با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی ، این محصول را به دیگران عرضه نمایید.

 

انواع کاشی و سرامیک لیست قیمت ایفا سرام

کاشی های لیست قیمت ایفا سرام دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی می خواهید و بر آن اساس مورد باکیفیت انتخاب کنید.

تولیدی محصولات باکیفیت زیادی دارد، اما تمامی از این محصولات رتبه این درد همه مکان ها نمی خورند، پس شما در هنگام نیاز به مشاور عالی لیست قیمت ایفا سرام نیز دارید تا بتوانید با استفاده از دانش وی انتخابی احسن داشته باشید.

پخش کاشی و سرامیک از انبار تهران و انبار کارخانه ،  پخش مستقیم کاشی و سرامیک به مسکن مهر لیست قیمت ایفا سرام و سرامیک به انبوه سازان ،  صادرات کاشی و سرامیک مسکن مهر است

 

موارد مرتبط با موضوع لیست قیمت ایفا سرام 

 قیمت لیست قیمت ایفا سرام انواع کاشی کارخانه لیست قیمت انواع کاشی قیمت انواع سرامیک لیست قیمت انواع سرامیک خرید کاشی سرامیک ارزان قیمت کاشی و سرامیک فروش انواع کاشی سرامیک است. سرامیک کف کاشی حمام و دستشویی محصولات کاشی و سرامیک می باشد.

 

سرامیک پارکینگی ایفا سرام

سرامیک پارکینگی از جمله محصولات کارخانه کاشی ایفاسرام می باشد که در طرح های مختلف تولید سرامیک  طرح چوب کاشی ایفا سرام می شود

کاشی بین کابینت ایفا سرام

کاشی بین کابینت ایفا سرام از جمله محصولات کارخانه کاشی ایفاسرام می باشد که در طرح های مختلف تولید بزرگترین مرکز فروش اینترنتی کاشی و سرامیک  بزرگترین مرکز فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک  بزرگترین مرکز حراج فروش اینترنتی کاشی و سرامیک  بزرگترین مرکز حراج فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک می شود.
 

کاشی بین کابینت ایفا سرام

کاشی بین کابینت ایفا سرام از جمله بزرگترین مرکز فروش اینترنتی کاشی و سرامیک  بزرگترین مرکز فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک  بزرگترین مرکز حراج فروش اینترنتی کاشی و سرامیک  بزرگترین مرکز حراج فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک محصولات کارخانه کاشی ایفاسرام می باشد که در طرح های مختلف تولید می شود

سرامیک سایز خیلی بزرگ

سرامیک سایز خیلی بزرگ از جمله محصولات کارخانه کاشی ایفاسرام می باشد که در طرح های مختلف تولید می شود

سرامیک استخری ایفا سرام

سرامیک استخری ایفا سرام  از جمله محصولات کارخانه کاشی ایفاسرام می باشد که در طرح های مختلف تولید می شود. پخش کاشی و سرامیک از انبار تهران و انبار کارخانه ،  پخش مستقیم کاشی و سرامیک به مسکن مهر لیست قیمت ایفا سرام و سرامیک به انبوه سازان ،  صادرات کاشی و سرامیک مسکن مهر است
 

کاشی دیوار ایفا سرام

کاشی دیوار ایفا سرام از جمله محصولات کارخانه کاشی ایفاسرام می باشد که در طرح های مختلف تولید می شود
سرامیک کف سرویس
در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی می خواهید و بر آن اساس مورد باکیفیت انتخاب کنید. سرامیک کف سرویس  از جمله محصولات کارخانه کاشی ایفاسرام می باشد که در طرح های مختلف تولید می شود

سرامیک کف ایفا سرام

سرامیک کف سرویس در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی می خواهید و بر آن اساس مورد با کیفیت از جمله محصولات کارخانه کاشی ایفاسرام می باشد که در طرح های مختلف تولید می شود

سرامیک  طرح چوب کاشی ایفا سرام

سرامیک  طرح چوب کاشی ایفا سرام از جمله محصولات کارخانه کاشی ایفاسرام می باشد که در طرح های مختلف تولید می شود. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی می خواهید و بر آن اساس مورد باکیفیت انتخاب کنید.

سرامیک پارکینگی ایفا سرام

کاشی بین کابینت ایفا سرام

متابلوهای سرامیکی ایفا سرام

سرامیک سایز خیلی بزرگ

سرامیک استخری ایفا سرام

کاشی دیوار ایفا سرام

سرامیک کف سرویس

سرامیک کف ایفا سرام

سرامیک  طرح چوب

کاشی ایفا سرام

لیست قیمت ایفا سرام

لطفا برای فروش یا خرید محصولات ایفا سرام به سایت کاشی سرام مراجعه کنید :

سایت کاشی و سرامیک: www.kashiceram.com

ایفاسرام _ کاشی ایفا سرام EEFA Ceram

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا