انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی و سرامیک البرز

انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی و سرامیک البرز

کاشی های سراميک البرز دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.

سرامیک البرز یکی از معتبرترین مارکهای تجاری طراحی لوکس در تولید کاشی و موزائیکهای لعابدار برای محیطهای داخلی و خارجی میباشد. این شرکت در سال 1352 تاسیس و کارخانه آن در شهر صنعتی البرز قزوین در 130 کیلومتری تهران واقع شده است.

این شرکت سرامیک های لعابدار مات، براق و ضد اسید خود را در ابعاد 30x60، 25x43، 20x50، 12x24، 15x45، 45x45، 30x30، 25x25، 20x20، 15x15، 10x10 سانتیمتر تولید میکند.
کارخانه کاشی و سرامیک البرز انواع موزائیکهای لعابدار مات، براق، ضد اسید و غیر لغزنده خود را با اشکالی مربع شکل دراندازه های 7/5x7/5، 5x5، 2/5x2/5، 1/7x1/7 سانتیمتر، اشکال مستطیل مانند در اندازه های 5x20، 5x10، 2.5x55 سانتیمتر و نیز یک شکل شش ضلعی را به قطر 3/3 سانتیمتر در بیش از75 نوع رنگ مختلف تولید مینماید.
محصولات سرامیک البرز با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و مدرن ترین ماشین آلات مطابق با استانداردهای اروپایی تولید می گردند. بدنه پرسلانی، مقاومت در برابر سایش، یخ زدگی، اسیدها و شوکهای حرارتی برخی از مهمترین مزایای این محصولات می باشند. محصولات  این شرکت برای کلیه محیطهای داخلی و خارجی مسکونی و تجاری از قبیل حمام، آشپزخانه، فضاهای ورزشی، هتل ها، استخرهای شنا، سونا، جکوزی، آب نماها، نمای ساختمانها، مکانهای شهری و غیره مناسب می باشند. درحال حاضر حجم زیادی از این تولیدات به اروپا، آفریقا،کشورهای CIS، کشورهای عربی، نیوزلند، استرالیا و کشورهای آمریکای جنوبی صادرمی شوند. سرامیک البرز دامنه گسترده ای از دکوراسیون و چیدمان لوکس را پیشنهاد می کند که برای هر محیط زندگی ایده آل بوده و بیانگر سبکی منحصربفرد است که سبک  کلاسیک را با مفاهیم مدرن تعبیر نموده، مد و طرح را در هم ادغام مینماید.

 

انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی و سرامیک البرز

کارخانه کاشی و سرامیک البرز تولیدی محصولات باکیفیت زیادی دارد، اما تمامی این محصولات به درد همه مکان ها نمی خورند، پس شما در هنگام خرید نیاز به مشاور عالی نیز دارید تا بتوانید با استفاده از دانش وی انتخابی احسن داشته باشید.

در وبسایت کاشی سرام این امکان فراهم شده است تا بتوانید انواع کاشی و سرامیک از کارخانه های مختلف را مشاهده و بررسی نمایید و انتخاب خوبی داشته باشید.
ضمنا شما می توانید در سایت کاشی سرام یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی ایجاد کنید و محصولات کارخانجات مختلف را معرفی و عرضه نمایید.
اگر شما نماینده یا فروشنده محصولات کارخانه کاشی و سرامیک البرز هستید، با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی ، این محصول را به دیگران عرضه نمایید.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی و سرامیک البرز

محصولات مرتبط


نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا