کاشی آلباترا

کاشی آلباترا

کاشی آلباترا از برندهای کارخانه کاشی زرین می باشد.

شرکت صنایع کاشی زرین خراسان در سال 1374 در زمینی به وسعت 18 هکتار واقع در شهرستان تربت حیدریه در استان خراسان رضوی با تولید روزانه 5000 متر مربع کاشی دیوار به بهره برداری رسید. تولید در حد استاندارد های جهانی از یک سو و کیفیت مطلوب و استقبال گسترده بازارهای صادراتی از سوی دیگر منجر به اجرای طرح های توسعه در سال های 1379 و 1392 در این کارخانه گردید و در حال حاضر با تولید روزانه 15000 متر مربع کاشی دیوار در سایز های مختلف به صورت تماماً رکتیفای شده و با بهره گیری از تکنولوژی چاپ دیجیتال به یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولید کننده های کاشی دیوار در سطح بین المللی تبدیل شده است.

این شرکت در حال حاضر بالغ بر 40% از محصولات خود را به کشورهای عراق ، افغانستان ، پاکستان  آسیای میانه ، گرجستان و روسیه صادر می کند و چشم انداز توسعه صادرات و ورود به بازار های دیگر را در برنامه دارد. بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و دستیابی به اطلاعات تخصصی و بکارگیری تیم فنی مجرب و کارآمد به همراه تنوع در طرح ، سایز و همچنین استفاده از موقعیت استراتژیک مکانی از دلایل موفقیت و توسعه کمی و کیفی این شرکت بوده است.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

کاشی آلباترا

نظرات کاربران

زهرا کرمانی شاخاصه در تاریخ 1400/05/19 10:17 گفت: پاسخ

سلام وقت بخیر از کاشی ورنا طرح برجسته سرویس بهداشتی بسیار راضی بودم وهم بسیار زیبا وقیمت مناسب وهم هنرمندانه طراحی شده بودخصوصٱرنگ آبی آن با سنت کاشی کاری قدیمی تلفیق شده است .امیدوارم طرح های ارزنده شما در رواج فرهنگ غنی کاشی کاری در ایران باشد


بالا