کاتالوگ انواع محصولات کاشی اصفهان

کاتالوگ انواع محصولات کاشی اصفهان

نوشته شده توسط مدیر سیستم 17769
کاشی اصفهان بزرگترین تولید کننده کاشی در اصفهان است که کاتالوگ محصولات این کارخانه نیز موجود است و هر مشتری می تواند آن را تهیه و انواع طرح ها را مشاهده نماید.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

کاتالوگ انواع محصولات کاشی اصفهان

کاشی اصفهان را می توان یکی از بزرگترین تولید کننده های کاشی در ایران نیز نامید. اما در مورد قدمت این کارخانه تولیدی نیز باید بگوییم که قدمت آن به ۴۰ سال قبل بر می گردد. کاشی اصفهان خود به صورت خصوصی دارای آزمایشگاه معتبر است. در کنار این نیز می توان به تولید سالانه ۱۰ میلیون متر مربع از کاشی های دیجیتال و روتو نیز در این کارخانه اشاره نمود.

کاشی اصفهان، دو برند بزرگ از کاشی و سرامیک را نیز در درون خود جای داده است. اولین برند روشا است و دومین برند که محصولات خود را زیر نظر کاشی اصفهان عرضه می کند، تکنیتا نام دارد. همین موضوع شبب می شود طرح های کاشی و سرامیک برای کاشی اصفهان بسیار متنوع باشند و مشتری های زیادی نیز به این کارخانه رو کنند.

 

کاتالوگ انواع محصولات کاشی اصفهان

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا