سرامیک دیوار پذیرایی

سرامیک دیوار پذیرایی

نوشته شده توسط مدیر سیستم 16092
امروزه بسیاری از شما عزیزان خواستار داشتن نمایی زیبا در منازل خود هستید. از این رو برای خرید آن نما، انواع مدل سرامیک دیوار پذیرایی و آشپزخانه را مورد بررسی قرار می دهید.

دیوار پذیرایی سرامیک های دیوار دارای یک سری از تفاوت هایی عمده نسبت به سرامیک های کف هستند که اولا مورد و عمده ترین تفاوت آنها سایز تولیدی و به کارگیری آنها می باشد. در این مورد اگر بخواهیم توضیحات کامل تری را ارائه بدهیم باید بگوییم که محصولات مربعی شکل را برای کف و محصولات با سایز هایی نظیر ۴۰*۸۰ و یا ۴۰*۱۰۰ را برای دیوار استفاده می کنند.

برای معرفی مدل سرامیک دیوار پذیرایی متنوع و یا سرامیک دیوار آشپزخانه، شما بهتر است با فروشندگانی در ارتباط باشید که بتوانند با توجه به اشراف خود به محصولات شما را راهنمایی کنند.

شاید شنیده باشید که هرچه سرامیک بزرگ تر باشد کار شما شکیل تر و زیبا تر از کار در می آید. این حرف کاملا درست است. از این رو می خواهییم شما را یک طرح در سایز ۸۰*۱۶۰ نیز آشنا کنیم. این طرح که برای کارخانه ایفاسرام می باشد، دارای نقشی بسیار زیبا و حرفه ای است که تا کنون نیز بیشتر برای مناطق شهر نشین زیادی مورد استفاده قرار گرفته.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

سرامیک دیوار پذیرایی

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا