رنگ ضد آب کننده نانو نما و دیوار | نانو عایق | پوشش آجر ساختمان

رنگ ضد آب کننده نانو نما و دیوار | نانو عایق | پوشش آجر ساختمان

پوشش ضد آب نانو نما و نانو آجر،کاملا بدون رنگ و بدون بو . (بر خلاف رزین ها که روی سطح آجر لایه ایجاد کرده و باعث تغییر رنگ متریال می شوند پوشش ضد آب آجر هیچگونه تغییری روی متریال ایجاد نمی کند)

یک ساختمان محافظت نشده وقتی در برابر بارانی با سرعت 32 کیلومتر در ساعت قرار گیرد می تواند طی مدت 6 ساعت بیش از 10 لیتر آب به ازای هر متر مربع را جذب نماید. یک سازه بتنی در همین شرایط تقریبا 20 لیتر آب جذب خواهد کرد. جذب آب باران صدمات متعدد و جبران ناپذیری را به ساختمان وارد می آورد.

 

تلفن تماس بخش خرید و مشاوره رایگان پوششهای نانو

جهت راهنمایی و مشاوره خرید: با همکارمان ( آقای فرهادی ) 09132588101  تماس بگیرید.

شماره های شرکت 02188172270 و 02188756741 و 02188172271

ساعت تماس: از ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر

هنگام تماس یادآور شوید که از طریق سایت کاشی سرام تماس گرفته اید.

 

پوشش نانو نما

عدم استفاده از پوشش نانو و نانو نما و نانو آجر و نانو اجر و صدمات ناشی از آب بر روی سطوح ساختمان به قرار زیر است:

الف-صدمات ظاهری ناشی از آ ب:

1- شوره زدگی   2-پوسته پوسته شدن رنگ   3-قارچ ها   4-کپک ها   5-کثیف شدگی زود هنگام

ب -صدمات ساختاری ناشی از آ ب:

1- واکنش سیلیکات قلیایی    2-یخ زدگی و ذوب شدن پیاپی در مصالح   3-کربونیزاسیون / باران های اسیدی / سولفاته شدن 4-خردگی آهن آلات به کار رفته در اسکلت ساختمان   5-ایجاد ترک در اثر کاهش انعطاف و افزایش حجم

 

نانو نمای ساختمان 

ضد آب کننده چیست ؟

نانو تکنولوژی و نانو نمای ساختمان و ضد آب کننده ( زایکوسیل ) نسل جدید فناوری نانو است که برای ضد آب سازی سطوح ،بتن و مصالح ساختمانی طراحی و ساخته شده و جایگزین سیستم های سنتی ایزولاسیون  شده است .

ضد آب کننده 100 درصد سیلان ،نانو تکنولوژی ،محلول در آب و دوستدار محیط زیست می باشد . این فناوری با ایجاد واکنش و نفوذ تا عمق 2 میلیمتر منافذ بتون یا سطوح سیمانی، آجری ،سنگی و ...پوشش ضد آب بصورت 360 درجه ( اولین بار در دنیا ) ایجاد کرده و باعث تشکیل غشای یک پارچه و غیر قابل نفوذ  در برابر نشتی می شود ،بدین معنی که بهره بردار می تواند یک ساختمان را از پی تا بام با استفاده از این فناوری ایزولاسیون و آب بندی کند.

این محصول از تکنولوژی موجود در طبیعت الگوبرداری شده و رفتاری مانند اثر آب گریزی برگ گل نیلوفر آبی را دارد.                                                    

این فناوری ضد آب سازی ،قابلیت تنفس سطوح وسازه را حفظ می کند ،در حالی که آب نمی تواند به داخل نفوذ کند ،بخار آب می تواند خارج شود.

 

نانو سنگ نما

این محصول (نانو سنگ نما) سه ویژگی برتر لازم برای مواد ضد آب کننده را در خود دارد زیرا  :

نانو تکنولوژی است و لایحه های زیرین غیر آلی را  در سطح مولکولی ضد آب می کند .
دوستدار محیط زیست است و به صورت محلول در آب استفاده می شود .
بر پایه شیمی ارگانوسیلیکون می باشد و یک ماده واکنشی است ،بنابراین با سطح زیر لایه غیر آلی واکنش داده و پس از انجام واکنش جزئی از ساختار آن می شود به همین دلیل ماندگاری طولانی را بوجود می آورد .
محصول ضد آب کننده  دارای تائیدیه های  از آزمایشگاه ها و سازمان های معتبر بین المللی می باشد . ASTM –DIN-ISO-IS 

 

 پوشش نانو برای سنگ

خصوصیات ضد آب کننده :

محصول پوشش نانو برای سنگ ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرا بنفش خورشید ،تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو آن قادر است در برابر سایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای مدت های طولانی حفظ نماید .

همچنین (خود و محلول ضد آب کننده) غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس ،غلطک و اسپری بدون فشار امکان پذیر خواهد بود و هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست .

ضد آب کننده در آب محلول می شود و یک محلول شفاف مثل آب تشکیل می دهد و با سطوح ( بتن ،مصالح ساختمانی و ...) پیوند شیمیایی ایجاد می کند و هنگامیکه خشک گردید خود را با آن تطبیق می دهد تا سطح را دربرابر آب ورودی محافظت کند .

 

 پوشش نانو نما و پوشش نانو آجر ساختمان

برخی از کاربردهای فن آوری ضد آب کننده نمای ساختمان به قرار زیر است.

کاربردهای عمومی ضد آب کننده :

ضد آب کردن ساختمان های موجود و قدیمی : پوشش نانو آجر، نانو کردن سنگ نما، پوشش ضد اب آجر و نانو کردن آجر، پوشش نانوی نمای ساختمان و ...
ضد آب کردن سطوح موزائیکی : مصالح نانو
ضد آب کردن ورقه های سیمانی سقفی  
ضد آب کردن محل های فرش شده با بتن  
ضد آب کردن استخر ،سونا و جکوزی      
ضد آب کردن آثار گلی ،کاشی و سفال ها  
ضد آب کردن سنگ های طبیعی و مصنوعی  
ضد آب کردن آجرهای بدون حفاظ  
ضد آب کردن مصالح مناطق ساحلی (مصالحی که ریشه سیلیسی دارند)
ضد آبسازی ساختمان

 

کاربردهای تجاری و بازرگانی ضد آب کننده :

برج های خنک کننده    
تصفیه خانه فاضلاب  
لوله های سیمانی و بتنی  
پله ها  
تراورس های خط آهن  
تقاطع های غیر همسطح    
تونل ها  
ستون های دریایی  
باراندازها  
کارخانه های کشتی سازی
 فروش نانو سنگ

 

مشکلات مرتبط با آب

بیشتر مصالح ساختمانی تخلخل بسیاری دارند و در سطح دارای گروه های هیدرو کسیل هستند . این گروه های هیدروکسیل بخاطر شباهت با ساختار آب و ویژگی آب دوستی جاذب آب هستند . بنابراین بیشتر مصالح ساختمانی به راحتی خیس می شوند و در منافذشان آب جذب می کنند .اندازه ملکول آب 0.18 نانومتر است (نانومتر معادل 0.00018 میکرون می باشد ) .

از طرفی اندازه منافذشان در بیشتر مصالح ساختمانی بین 5 تا 200 نانومتر است و همچنین اندازه بیشتر آلاینده ها چون اسیدها ،کلریدها و سولفات ها بین 1 تا 2 نانومتر می باشد حتی در بتن و سنگ فشرده اندازه منافذ بسیار بزرگتر از آب است و با توجه به خاصیت آب دوستی مصالح ساختمانی امکان ورود آسان آب را فراهم می کند .

 

موارد ضروری که هنگام تصمیم گیری درباره مواد ضد آب سازی باید رعایت کرد : 

مقاومتی که می تواند در برابر جذب آب ایجاد کند .

مانع ایجاد کردن در برابر نمک های محلول در آب به ویژه نمک های کلر .

نفوذ عمل ضد آب سازی به عمق قابل قبول .

لکه نشدن مناطق سطح عمل شده .

دوام طولانی مدت در محیطی قلیایی .

خطر محیط زیستی و سلامتی پایین .

مقاومت در برابر اشعه فرا بنفش (بیش از 20 سال )

 

انواع محصولات ضد آب سازی

محصولات ضد اب سازی شامل پوشش دهنده ها و نفوذ کننده ها می باشد.

 

پوشش دهنده ها (ضد آب سازی)

مسائل اقتصادی و راحتی استفاده باعث کاربرد گسترده ضد آب کننده های پوششی شده است .

در سطح دنیا محصولاتی چون رنگ های اکریلیکی و پلیمر هیپای سیلیکونی معمولا برای ضد آب کردن استفاده می شود . اندازه ذرات این پوشش دهنده ها بیش از صد نانومتر است که این مسئله باعث می شود نتوانند به داخل منافذ مصالح ساختمانی نفوذ کنند ،بلکه لایه ای ایجاد کنند که سطح را بپوشانند و مانع جذب آب شوند . این لایه های پلیمری عمدتا آب گریز هستند ولی باید آن ها را به شکل متناوب استفاده کرد ،نباید آسیب ببینند و باید در مقابل اشعه فرا بنفش هم مقاوم باشند .

تحقیقات نشان داده اطمینان پیدا کردن از روکشی مداوم روی سطح سخت در حین استفاده آسان نیست و این مسئله باعث ایجاد نقاط ضعیف در پوشش می شود . احتمال ترک خوردگی تمام انواع لایه های پلیمری معمولی در برابر اشعه فرا بنفش وجود دارد که این خود باعث ترک خوردگی پوشش در طول 2 تا 5 سال می شود و با از دست دادن خاصیت آب گریزی ،ضد آب سازی بی نتیجه می ماند .

 

قیمت انواع پوشش نانو نمای ساختمان

قیمت پوشش نانو ساختمان نسبت به نمونه های معمولی گران تر است اما این هزینه اضافی کاملا ارزشش را دارد. جهت استعلام قیمت و راهنمایی بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

تلفن تماس بخش خرید و مشاوره رایگان

جهت راهنمایی و مشاوره خرید: با همکارمان ( آقای فرهادی ) 09132588101  تماس بگیرید.

شماره های شرکت 02188172270 و 02188756741 و 02188172271

ساعت تماس: از ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر

هنگام تماس یادآور شوید که از طریق سایت کاشی سرام تماس گرفته اید.

 

انواع نفوذ کننده ها (ضد آب سازی) :

بیشتر نفوذ کننده ها پایه حلالی هستند و مواد مونومری محلول با اندازه کوچکتر از 6 نانومتر می باشند . این مواد به منافذ و شبکه های آن نفوذ می کنند . این نفوذ کننده ها به دو نوع غیر واکنشی و واکنشی تقسیم می شوند.

 

نفوذ کننده های غیر واکنشی

روغن ها و دیگر مواد آب گریز با چسبندگی پایین هستند که منافذ لایه های زیرین را پر می کنند و خاصیت آب گریزی ایجاد می کنند . این مصالح در طبیعت تجزیه پذیرند و در یکسال آب گریزی خود را از دست می دهند .همچنین این محصولات فراهم کننده غذای قارچ و کپک هستند .

 

نفوذ کننده های واکنشی

نفوذ کننده های واکنشی با لایه های زیرین واکنش شیمیایی می دهند و برای سطح عمل شده آب گریزی در سطح مولکولی ایجاد و 3 تا 5 میلیمتر در داخل لایه های زیرین نفوذ می کنند بنابراین محافظتی که این نوع محصولات ضد آب سازی ایجاد می کنند بسیار طولانی مدت می باشد . علاوه بر این هوازدگی (اشعه فرا بنفش) و فرساینده های طبیعی تقریبا هیچ تاثیری روی آن ها ندارند و در نتیجه تاثیر بر ویژگی ضد آبی بسیار محدود است .محصولات ضد آب سازی با پایه سیلان برای کارکرد طولانی مدت مناسب اند .

پوشش نانو نمای ساختمان ،فرآیند ضد آب سازی,مصالح نانو,آببندی نمای رومی,آببندی نمای سیمانی,آببندی سطوح سیمانی,آببندی سطوح سنگی,آببندی نمای آجری,آببندی سنگ نما,آب بندی سطوح سیلیسی,نانو کردن سنگ نما,نانو کردن نمای آجری,نانو کردن آجر,نانو کردن نمای سیمانی,نانو کردن نمای رومی,نانو کردن سطوح سیلیسی,ضد آب کردن نمای رومی,ضد آب کردن نمای سنگ,ضد آب کردن نمای سیمانی,ضد آب کردن نمای آجر,آب بندی دیوار سنگی,آببندی دیوار سیمانی,آببندی دیوار آجری,ضد آب کردن سنگ نما,عایق بندی نمای سیمانی در ارتفاع,عایق بندی نمای سیمانی با راپل,عایق بندی نمای سیمانی بدون داربست,عایق بندی نمای سیمانی با طناب,عایق بندی نمای رومی,عایق بندی نمای رومی با طناب,عایق بندی نمای رومی بدون داربست,عایق بندی نمای رومی در ارتفاع,عایق بندی نمای رومی با راپل,پوشش نانوی نمای ساختمان,فناوری نانو نمای ساختمان,فناوری نانو خدمات راپل,ضد آب سازی نمای ساختمان خدمات راپل,ضد آب سازی سطوح خدمات راپل,خدمات راپل فرآیند ضد آب سازی,ضد آب کننده نفوذی خدمات راپل,پوشش ضد آب کار در ارتفاع,محصولات ضد آب کننده خدمات راپل,ضد آب کننده با قابلیت تنفسی خدمات راپل,راپل ضد آب سازی مصالح ساختمانی,نانو تکنولوژی کار با راپل,ضد آب سازی بتن خدمات راپل,ضد آب سازی نمای ساختمان به روش راپل,آب بندی نما خدمات راپل,نانو تکنولوژی,شرکت هفت یاقوت,شرکت کار در ارتفاع هفت یاقوت,روش اجرای پوشش نانونمای ساختمان,نانونمای ساختمان,نانو نما محلول آبگریز,نانو پوشش نما,مجری نانو نمای ساختمان,پوشش نانو,نمای نانو,ضد آب کردن نما,نانو کردن نما,اجرای پوشش نانو روی نما,اجرای نانو نما,نانو نما,ضد آب کردن نمای ساختمان,پوشش نانو بر روی نمای خارجی,پوشش نانو بر روی نمای سیمانی,پوشش نانو بر روی نمای سنگی,پوشش نانو بر روی نمای آجری,پوشش نانو دیوار,مجری پوشش نانو نما,فناوری نانو نمای ساختمان,نانو برای سنگ و سیمان,نانو پوشش آب گریز نمای ساختمان و سطوح جذبی,ضد شوره کردن آجر,نانو نمای کنیتکس,فناوری نانو

 

تلفن تماس بخش خرید و مشاوره رایگان پوششهای نانو

جهت راهنمایی و مشاوره خرید: با همکارمان ( آقای فرهادی ) 09132588101  تماس بگیرید.

شماره های شرکت 02188172270 و 02188756741 و 02188172271

ساعت تماس: از ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر

هنگام تماس یادآور شوید که از طریق سایت کاشی سرام تماس گرفته اید.

رنگ ضد آب کننده نانو نما و دیوار | نانو عایق | پوشش آجر ساختمان

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا