کاشی طرح اجر

کاشی طرح اجر

نوشته شده توسط مدیر سیستم 15370
کاشی های بین کابینتی در طرح های مختلف از جمله طرح اجر در بازار موجود هستند. اما به نظر شما از تمام انواع این کاشی ها کدام یک زیبا تر برای بین کابینت ها است؟

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

انواع کاشی طرح اجر بین کابینتمردم بیشتر طرح کاشی های کوچک تر را قبول دارند. کاشی هایی در سایز ۱۵ در ۱۵ و ۲۰ در ۲۰ برای بین کابینت بسیار پرطرفدار تر از سایر محصولات هستند. از این رو با توجه به کوچک بودن این طرح ها تولید کننده ها در صدد تولید محصولی به مانند اجر شده اند و اسم این طرح ها را نیز طرح اجر بین کابینت نامیده اند.

البته این کاشی ها هرچند دارای سطحی برجسته و استراکچر هستند، اما اگر بروی آنها دست بکشید به خوبی کیفیت آن را احساس می کنید.

این کاشی های طرح بین کابینت فقط یک سبک نیستند، بلکه امروزه طرح های بزرگ مثل ۳۰ در ۶۰ نیز برای بین کابینت ها تولید شده اند. این کاشی ها نسبت به انواع کاشی های کوچک دیگر حتی قیمت پایین تری نیز دارند، که همین امر سبب پرفروش بودن آنها در بین سایر کاشی ها است.

کاشی طرح اجر

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا