قیمت کاشی دیوار ارزان یزد | کاشی بدنه انبار سوله | پخش و عمده فروشی

قیمت کاشی دیوار ارزان یزد | کاشی بدنه انبار سوله | پخش و عمده فروشی

کاشی دیوار ارزان در شهر های مختلفی تولید می شود اما یزد مهد تولید این کاشی است. فروشگاه های اینترنتی زیادی نیز کاشی دیوار یزد را عرضه می کنند که نشان از معروفی دارد.

سرامیک و کاشی دیواری دو محصولی هستند که در ایران به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات به شمار می روند. از این رو باید بدانید که ایران مهد کاشی و سرامیک است و یزد مهد کاشی و سرامیک در ایران است. پس بی دلیل نیست که کارخانه های زیادی در شهر یزد و شهرستان های مجاور آن مانند میبد وجود دارد.

یزد برترین کاشی های دیوار ارزان را نیز تولید می نماید، از این رو باید گفت که آنها در هر زمینه ای دارای تبهر خاصی هستند.

 

کاشی و سرامیک های های دیوار و بدنه ارزان قیمت

شما می توانید کاشی دیوار و کاشی بدنه و کاشی ارزان را در یزد و اصفهان بیابید. اما اگر هم قیمت و هم کیفیت برایتان مهم می باشد بهتر است که جستجوی خود را در کارخانجات یزد انجام دهید. از آنجا که بیشترین کاشی دیوار و سرامیک بدنه کشور در یزد تولید می شود، رقابت شدیدی برای قیمت در بین این کارخانجات وجود دارد و از طرفی باید کیفیت خود را بالا ببرند تا در این میدان رقابت عقب نمانند.

 

 

خرید کاشی ارزان قیمت

برای خرید کاشی ارزان قیمت همراه با کیفیت خوب باید موارد زیر را رعایت کنید:

1- ابتدا باید متراژ درخواستی خود را بالا برید، حداقل 5 پالت یعنی حدود 500 متر مربع

2- ظرفیت کامیون نیز باید در نظر بگیرید، زیرا یکی از فاکتورهای مهم در پایین آوردن قیمت آن است که از تمام ظرفیت کامیون برای حمل بار استفاده شود. بعنوان مثال ظرفیت کامیون 6 چرخ حدود 500 مترمبع می باشد و ظرفیت کامیون 10 چرخ حدود 700 مترمربع و ظرفیت تریلی بالای 1000 مترمربع می باشد.

3- خرید خود را باید بصورت نقدی انجام دهید.

4- از آنجا که در خرید اینترنتی کاشی و سرامیک، شما نمی توانید طرح آنرا از نزدیک ببینید و فقط انتخاب از طریق تصاویری است که از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود بنابرین طرح های پرفروش و عام پسند انتخاب کنید تا خیالتان در این مورد راحت باشد. 

5- نوع کاشی یا سرامیک خود را اعلام کنید تا موارد باصطلاح خوش قیمت برای شما ارائه شود و از بین آنها یکی را انتخاب نمایید.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

ارسال به تمام نقاط کشور

ارسال از طریق باربری به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. در نظر داشته باشید که گاهی تهیه کامیون مناسب، در حالت عادی ممکن است بین یک تا سه روز طول بکشد. بنابرین زمان خرید خود را مدیریت نمایید.

ضمنا بارگیری کارخانجات معمولا از 8 صبح الی 13 می باشد و در روزهای تعطیل سال و همچنین از روز 25 اسفند الی 15 نوروز بارگیری صورت نمی گیرد.

 

🔴 وبسایت کاشی سرام 🔴

🔊🔊 فروش کاشی و سرامیک از کارخانجات

⭕️ کویر   ⭕️ مجتمع   ⭕️ ماهان   ⭕️ ارگ   ⭕️ باستان   ⭕️ یاقوت   ⭕️ شیرکوه   ⭕️ کوثر   ⭕️ احسان   ⭕️ خورشید   ⭕️ آرین سرام   ⭕️ کیمیا   ⭕️ مسعود   ⭕️ سرو ⭕️ بار های تنی چهارگوش سالم 
با تخفیفات و قیمت های عالی در خدمت همکاران و مشتریان عزیز هستیم.

توجه: جهت ذخیره صفحه خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید.

قیمت کاشی دیوار ارزان یزد | کاشی بدنه انبار سوله | پخش و عمده فروشی

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا