سرامیک سه بعدی | قیمت خرید کاشی سه بعدی | کف پوش 3 بعدی

سرامیک سه بعدی | قیمت خرید کاشی سه بعدی | کف پوش 3 بعدی

کاشی و سرامیک های سه بعدی در سه نوع مختلف در بازار وجود دارد که قیمت هر کدام به قرار زیر است.قیمت هر متر مربع بین 15000 تومان تا بالای یک میلیون تومان متغیر است

نوع اول کاشی های سه بعدی:

نوع اول همان کاشی یا سرامیکهای معمولی هستند، با این تفاوت که طرح آنها یک طرح سه بعدی با تکنولژی چاپ دیجیتال می باشد. در حقیقت یک کاشی یا سرامیک هست با طرحی سه بعدی. کیفیت این نوع کاشی سه بعدی به جنس و نوع کاشی استفاده شده بستگی دارد.
قیمت این نوع کاشی ها اندکی از کاشی های غیر سه بعدی گرانتر هست و بستگی به جنس کاشی و نوع چاپ استفاده شده دارد. بسته به نوع کاشی یا سرامیک تولیدی قیمت هر متر مربع آنها بین 10 هزار تومان تا 20 هزار تومان می باشد.

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی جنگل   کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی جنگل   کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی جنگل   کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی جنگل   کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی جنگل   کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی جنگل

 

نوع دوم کاشی های سه بعدی:

نوع دوم کاشی های سه بعدی همانند دسته اول هستند با این تفاوت که از طریق دستگاه چاپ یو وی یک طرح سه بعدی بر روی سرامیک سفید ساده چاپ می شود و روی آن لعاب داده می شود. که نسبت به نوع اول دارای طرح های متنوع تر و بزرگتر می باشد و از خطای دید بیشتری بهره می برند و نسبت به نوع اول کمی زیباتر و با جلوه تر به نظر می رسند. اما عیب این دسته آنست که از مقاومت سایشی کمتری نسبت به نوع اول و سوم برخوردارند.

قیمت هر متر مربع از این نوع کاشی های سه بعدی حدود 250 هزار تومان می باشد و نسبت به نوع سوم کاشی های سه بعدی که در زیر توضیح خواهم داد مقرون به صرفه تر هستند.

 

نوع سوم کاشی های سه بعدی:

در نوع سوم کاشی های سه بعدی از روکش شیشه برای ایجاد خطای دید و جلوه بیشتر استفاده شده است. این نوع کاشی ها از دوام خوبی برخوردار هستند و مناسب برای کف اماکن عمومی می باشد.

عیب این نوع کاشی های سه بعدی آن است که در مجاورت آب بسیار لغزنده هست. چون سطح آنها از شیشه تشکیل شده است و عیب دیگر این نوع کاشی ها قیمت بالای آن است.

قیمت هر متر مربع از این نوع کاشی های سه بعدی حدود  500 هزار تومان می باشد.

 

سبکهای کاشی سه بعدی

سرامیک ها و کاشی هایی که در طرح های سه بعدی تولید می شوند، معمولأ در دو سبک جدا تولید می شوند. اولین سبک مربوط به کاشی و سرامیک هایی هستند که به صورت تابلو در بازار عرضه می شوند. اما دومین دسته کاملأ متفاوت هستند و با آنها می توان به دیوار و یا کف هر منزلی در متراژ های بالا طرح ها سه بعدی بخشید.

در حراجی های سایت ها بیشتر این تابلو هستند که دچار افت قیمت می شوند، از این رو زمانی که حرفی از قیمت حراجی سرامیک و کاشی سه بعدی به میان می آید، منظور همین تابلو کاشی ها هستند.

در حالت کلی کاشی های سه بعدی به قیمت هایی بالای ۶۰ هزار تومان پیدا می شوند، اما در حراج ها می توان برای این سبک از کار حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف اصلی در نظر گرفت.

 

تلفن تماس بخش فروش عمده

جهت خرید عمده بالای 100 متر با آقای فرقانی، شماره های: 09162523646 , 09369214734 تماس بگیرید.

تلگرام بخش فروش:  09369214734

لطفا هنگام تماس یادآور شوید که از طریق سایت کاشی سرام تماس گرفته اید.

 

کفپوش های سه بعدی شگفت انگیز

کفپوش های سه بعدی گاهی ما را وحشت زده می کنند. به یکباره وارد اتاقی می شوید که احساس می کنید الان پایتان خیس می شود و یا اینکه ممکن است طعمه ی یک حیوان وحشتناک شوید.

 کفپوش های سه بعدی دریایی و یا شکل حیوانات جزو کف پوش های زیبا هستند که در سرتاسر دنیا هنرمندان بسیاری برای طراحی آنها فعالیت می کنند. مجموعه ای از زیباترین های این کفپوش ها را در زیر مشاهده می کنید.

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی جنگل

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی آب

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی آبشار

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی آسانسور

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی استخر

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی اقیانوس

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی برکه

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی چمن

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی دره

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی دلفین

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی دلفین

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی سنگ

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی کوسه

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی ماهی

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی موج

 

KashiCeram.Com     وبسایت کاشی سرام

 

برای مشاهده فیلم نمونه کفپوش اجرا شده به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.aparat.com/v/r39hX

 

 

تلفن تماس بخش فروش عمده

جهت خرید عمده بالای 100 متر با آقای فرقانی، شماره های: 09162523646 , 09369214734 تماس بگیرید.

تلگرام بخش فروش:  09369214734

لطفا هنگام تماس یادآور شوید که از طریق سایت کاشی سرام تماس گرفته اید.

 

قیمت کاشی سه بعدی انواع کاشی کارخانه قیمت کاشی سه بعدی لیست قیمت سرامیک سه بعدی انواع کاشی کارخانه قیمت کاشی سه بعدی قیمت انواع سرامیک کارخانه قیمت کاشی سه بعدی لیست قیمت انواع سرامیک کارخانه قیمت کاشی سه بعدی قیمت انواع کاشی قیمت سرامیک سه بعدی لیست قیمت انواع کاشی قیمت کفپوش سه بعدی قیمت انواع سرامیک قیمت کاشی سه بعدی لیست قیمت انواع سرامیک قیمت کاشی سه بعدی خرید کاشی سرامیک ارزان قیمت کاشی و سرامیک فروش انواع کاشی سرامیک قیمت کاشی سرامیک سرامیک کف کاشی حمام و دستشویی لیست قیمت قیمت سرامیک سه بعدی کاشی سرامیک و محصولات کاشی و سرامیک کارخانه قیمت کاشی سه بعدی لیست قیمت هر متر کفپوش سه بعدی و محصولات کاشی و سرامیک قیمت کاشی سه بعدی کاشی سرام کاشیسرام است.

انواع کاشی و سرامیک شرکت قیمت کاشی سه بعدی

کاشی های قیمت کاشی سه بعدی دارای انواع و اقسام طرح قیمت کاشی سه بعدی های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.
شرکت قیمت کاشی سه بعدی تولیدی محصولات باکیفیت قیمت کاشی سه بعدی زیادی دارد، اما تمامی این محصولات سرامیک سه بعدی آشپزخانه به درد همه قیمت کاشی سه بعدی مکان ها نمی خورند، پس شما در هنگام نیاز به مشاور عالی نیز دارید تا بتوانید با استفاده از دانش وی انتخابی احسن داشته باشید.

در سایت کاشی سرام این امکان فراهم شده است تا بتوانید انواع کاشی و سرامیک از شرکت های مختلف را مشاهده و بررسی نمایید و انتخاب خوبی داشته باشید.
ضمنا شما می توانید در سایت کاشی سرام یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی ایجاد کنید و محصولات کارخانجات مختلف را معرفی و عرضه نمایید.
اگر شما نماینده یا فروشنده قیمت کاشی و سرامیک سه بعدی محصولات شرکت قیمت کاشی سه بعدی هستید، با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی ، این محصول را به دیگران عرضه نمایید.

 

96/05/02 - 675

تلفن تماس بخش فروش عمده

جهت خرید عمده بالای 100 متر با آقای فرقانی، شماره های: 09162523646 , 09369214734 تماس بگیرید.

لطفا هنگام تماس یادآور شوید که از طریق سایت کاشی سرام تماس گرفته اید.

 
سرامیک سه بعدی | قیمت خرید کاشی سه بعدی | کف پوش 3 بعدی

نظرات کاربران

زهرانیک در تاریخ 1397/06/20 03:55 گفت: پاسخ

سرامیک سه بعدی یه چیزناب وهیجان انگیزه .. .......


بالا