قیمت کاشی 3 بعدی

قیمت کاشی 3 بعدی

قیمت حراج کاشی 3 بعدی سرامیک ها و کاشی هایی که در طرح های سه بعدی تولید می شوند، معمولأ در دو سبک جدا تولید می شوند.

کاشی های سه بعدی در سه نوع مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

 

نوع اول کاشی سه بعدی

نوع اول همان کاشی یا سرامیکهای معمولی هستند، با این تفاوت که یک طرح سه بعدی با تکنولژی چاپ دیجیتال بر روی آنها چاپ شده است. در حقیقت یک تصویر سه بعدی است که روی کاشی یا سرامیک چاپ شده است. کیفیت این نوع کاشی سه بعدی به جنس و نوع کاشی استفاده شده بستگی دارد.
قیمت این نوع کاشی ها اندکی از کاشی های غیر سه بعدی گرانتر هست و بستگی به جنس کاشی و نوع چاپ استفاده شده دارد. بسته به نوع کاشی یا سرامیک تولیدی قیمت هر متر مربع آنها بین 15 هزار تومان تا 150 هزار تومان متغیر هست.

 

نوع دوم کاشی های سه بعدی:

نوع دوم کاشی های سه بعدی همانند دسته اول هستند با این تفاوت که به جای چاپ دیجیتال، از برچسبهای اپوکسی یا برچسب سرامیک با روش پخت سوم برای ایجاد طرح استفاده شده است. که نسبت به نوع اول از خطای دید بیشتری بهره می برند و نسبت به نوع اول کمی زیباتر و با جلوه تر به نظر می رسند. 

قیمت هر متر مربع از این نوع کاشی های سه بعدی حدود 300 هزار تومان می باشد و نسبت به نوع سوم کاشی های سه بعدی که در زیر توضیح خواهم داد مقرون به صرفه تر هستند.

 

نوع سوم کاشی های سه بعدی:

در نوع سوم کاشی های سه بعدی از روکش شیشه برای ایجاد خطای دید و جلوه بیشتر استفاده شده است. این نوع کاشی ها از دوام خوبی برخوردار هستند و مناسب برای کف اماکن عمومی می باشد.

قیمت هر متر مربع از این نوع کاشی های سه بعدی حدود یک میلیون تومان می باشد.

عیب این نوع کاشی های سه بعدی آن است که برای کف اطاق و آشپزخانه و سرویس مناسب نیست. چون سطح آنها از شیشه تشکیل شده و در مجاورت آب بسیار لغزنده است و عیب دیگر این نوع کاشی ها قیمت بالای آن است.

 

سبکهای کاشی سه بعدی

سرامیک ها و کاشی هایی که در طرح های سه بعدی تولید می شوند، معمولأ در دو سبک جدا تولید می شوند. اولین سبک مربوط به کاشی و سرامیک هایی هستند که به صورت تابلو در بازار عرضه می شوند. اما دومین دسته کاملأ متفاوت هستند و با آنها می توان به دیوار و یا کف هر منزلی در متراژ های بالا طرح ها سه بعدی بخشید.

در حراجی های سایت ها بیشتر این تابلو هستند که دچار افت قیمت می شوند، از این رو زمانی که حرفی از قیمت حراجی سرامیک و کاشی سه بعدی به میان می آید، منظور همین تابلو کاشی ها هستند.

در حالت کلی کاشی های سه بعدی به قیمت هایی بالای ۶۰ هزار تومان پیدا می شوند، اما در حراج ها می توان برای این سبک از کار حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف اصلی در نظر گرفت.

 

مدلهای سه بعدی

طرح های سه بعدی گاهی ما را وحشت زده می کنند. به یکباره وارد اتاقی می شوید که احساس می کنید الان پایتان خیس می شود و یا اینکه ممکن است طعمه ی یک حیوان وحشتناک شوید.

سطح سه بعدی دریایی و یا شکل حیوانات جزو کف پوش های زیبا هستند که در سرتاسر دنیا هنرمندان بسیاری برای طراحی آنها فعالیت می کنند. مجموعه ای از زیباترین های این کفپوش ها را در زیر مشاهده می کنید.

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی جنگل

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی آب

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی آبشار

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی آسانسور

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی استخر

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی اقیانوس

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی برکه

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی چمن

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی دره

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی دلفین

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی دلفین

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی سنگ

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی کوسه

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی ماهی

 

کفپوش سه بعدی کاشی سه بعدی سرامیک سه بعدی موج

 

 
قیمت کاشی 3 بعدی

نظرات کاربران

نظری در تاریخ 1398/03/18 23:45 گفت: پاسخ

بسیار خوب سرامیک های یه بعدی برای مجتمع های که در پرند هستند و زیاد سر سبز نیستند برای دیوار های دور بلوک های مسکونی بسیا ر ایده ال هستند و نمای ساختمان و محیط مجتمع را سر سبز و رویایی میکنند


بالا