صادرات چینی بهداشتی | کاسه توالت فرنگی روشویی | Sanitary ware Export

صادرات چینی بهداشتی | کاسه توالت فرنگی روشویی | Sanitary ware Export

ارائه قیمت جدیدترین و لوکس ترین طرح های چینی های بهداشتی شامل کاسه توالت ایرانی و توالت فرنگی و ذوشویی برای انتخاب آسان تر و آگاهانه شما می توان با آسانترین روش های فروش قابل انجام است.

صادرات چینی بهداشتی توالت فرنگی روشویی

 

صادرات چینی بهداشتی

با یک سری از کلاسهای صادرات همراه شما هستیم با موضوع صادرات محصولات ایرانی. و این جلسه می­ خواهم در مورد صادرات کاشی سرامیک و صادرات چینی بهداشتی با شما صحبت کنم و اساساً یک سری گزینه­ ها در مورد اینکه وقتی می­ خواهید یک کالا را برای یک صادرات و یا جنبه­ های صادراتیش در نظر بگیرید چه مزیت­هایی در مورد آن کالا بیشتر توجه داشته باشید تا بتوانید خروجی­ های بهتری از آن بدست بیاورید.

ما کالاهای مختلفی در ایران داریم که ظرفیت­های صادراتی بسیار عالی دارند و ما باید به این ظرفیت­های صادراتی آنها توجه کنیم.

صادرات چینی بهداشتی توالت فرنگی روشویی

مهمترین نکته ­ای که درباره ظرفیت صادراتی کالاهای ایرانی وجود دارد این است که سعی کنیم کالاهایی انتخاب کنیم که بیس و متریالش در داخل ایران موجود باشد و نیاز نباشد برای صادرات این کالا مواد اولی ه­ای از خارج از ایران وارد بشود. یکی از این کالاها کاشی سرامیک و چینی بهداشتی و سرویس بهداشتی است.

در زیر مجموعه چینی آلات بهداشتی نمایش داده شده است که جهت خرید عمده داخلی و یا صادرات می توانید با شماره 00989132588101 تماس بگیرید.

 

تصاویر انواع محصولات چینی بهداشتی 

محصولات چینی بهداشتی، شامل چهار گروه اصلی توالت‏ فرنگی، توالت‏‏ آسیایی (ایرانی)، روشویی‏ و زیر دوشی است که در عین سادگی و زیبایی، فضایی مدرن و هویتی یگانه و منحصر به‌ فرد برای خانه و محل کار و سرویس‌های بهداشتی به ارمغان می‏ آورد. 

 

چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید  چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید  چینی بهداشتی مروارید  چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید  چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید  چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید چینی بهداشتی مروارید

 

معرفی کارخانجات چینی بهداشتی مروارید

شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید از سال 1368 با نام های تجاری مروارید ، PLUS و UNIK پیشگام در صنعت چینی بهداشتی کشور است که با بکار گیری دانش فنی روز ، مواد اولیه مرغوب ، سیستم های کنترل کیفیت جامع TQM و همچنین با برخورداری از تکنولوژی به روز دنیا در زمره بزرگترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی مطرح بوده بگونه ای که در حال حاضر توانایی تولید بیش از 12 هزار تن در سال را دارد . این شرکت همراه با گذر زمان توانسته تولیدات خود را از نظر کمی و کیفی افزایش داده و مرزهای تولیدات ملی را پشت سر گذارد .

شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید ، مفتخر به اخذ گواهینامه های بین المللی (ISO 9001 ،OHSAS 18001 ، ISO 14001 )، استاندارد CE اروپا و پیاده سازی سیستم IMS گردیده است.

چینی بهداشتی توالت فرنگی روشویی
 

معرفی چینی بهداشتی ستاره زاینده رود

چینی بهداشتی ستاره زاینده رود در سال 1380 با اتکا به دانش بومی و تطابق آن با مدرنیته به عنوان تنها تولید کننده چینی بهداشتی در استان اصفهان شروع به فعالیت نمودیم. کارخانه چینی بهداشتی ستاره زاینده رود در مساحتی به متراژ 12،500 متر مربع در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه اصفهان واقع گردیده است و پس از چهار سال تلاش توانستیم به ظرفیت 3000 تن در سال نائل گردیم. طی دهه ی گذشته با تکیه بر چهار اصل کلیدی صداقت، مشتری مداری، دانش محوری و تطابق تکنولوژی روز دنیا با ذائقه ی ایرانی توانسته ایم جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی استوار نمائیم. افتخار داریم که با گردآوری تیم متخصص تحقیقاتی در کنار پرسنل حرفه ای اجرایی پاسخگوی بخشی از مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به شما مصرف کنندگان عزیز باشیم.

صادرات چینی بهداشتی توالت فرنگی روشویی

 

معرفی چینی بهداشتی کسری

شرکت چینی بهداشتی کسری در راستای تولید برتر و شکوفایی در صنعت چینی و سرامیک در بهار سال 1384 تأسیس و در زمینی به مساحت 32000 متر مربع در استان یزد احداث گردید. این مجتمع با بهره گیری از فناوری و دانش روز اروپا در ترکیب مواد اولیه و ساخت انواع چینی بهداشتی با دستان توانمند متخصصان داخلی توانست با طراحی زیبا و مدلهای جدید و در نظر گرفتن موارد طبی و بهداشتی، رنگ و لعاب زیبا و ماندگار و جذب آب استاندارد در جهت ارتقاء سطح کیفی گامهای موثری برداشته و  آماده ارائه محصولات خود به بازار مصرف گردد.

صادرات چینی بهداشتی توالت فرنگی روشویی

 

معرفی چینی بهداشتی گلسار فارس

شركت چینی بهداشتی گلسار فارس ، واقع در كيلومتر 5 جاده شيراز – سپيدان، در سال 1363 براي پاسخگويي به نياز فزاينده محصولات در حوزه چيني‌آلات بهداشتي به ثبت رسيد و در سال 1372 مورد بهره‌برداري قرار گرفت . با كسب موفقيت در بازار، پروژه‌هاي توسعه و افزايش ظرفيت از سال 1375 بصورت پي در پي و در چند فاز مورد بهره‌برداري قرارگرفتند. هم اكنون اين واحد با توليد 17000تن محصول نهايي يكي از بزرگترين توليدكنندگان داخلي و يكي از صادركنندگان موفق اين نوع از محصولات در بازارهاي خارجي محسوب مي‌شود. شركت گلسار فارس با بهره‌مندي از نيروي‌هاي متخصص و دانش فني بالا و با اتكا به تجربيات و يادگيريهاي حاصل از رقابت و حضور موثر در بازارهاي داخلي و خارجي، ارتقا كيفيت محصولات و گسترش كمي توليدات را سرلوحه حركتهاي آتي خود قرار داده است. افزايش سطح كيفيت ، تنوع محصولات(بيش از 100 نوع محصول مختلف) و نوآوري در طراحي موجب گشودن بازارهاي جديديبه روي محصولات گلسار شده است بطوري كه هم اكنون علاوه بر حضور در بازار تمامي استانهاي كشور با بيش از 180 نماينده فروش ،محصولات خود را به بيش از 13 كشور جهان صادر مي نمايد.

صادرات چینی بهداشتی توالت فرنگی روشویی

 

معرفی محصولات چینی بهداشتی کرد

محصولات چینی بهداشتی کرد شامل چهار گروه اصلی توالت‏ فرنگی، توالت‏‏ آسیایی (ایرانی)، روشویی‏ و زیر دوشی است که در عین سادگی و زیبایی، فضایی مدرن و هویتی یگانه و منحصر به‌ فرد برای خانه و محل کار و سرویس‌های بهداشتی به ارمغان می‏ آورد. 
محصولات چینی کُرد، با توجه به نیاز مشتریان و استفاده از فناوری‌‌های روزآمد، ساخته شده است و بهداشت، سلامت و رعایت معیارهای زیست‌‌‌محیطی در تولید این محصولات موردتوجه قرار گرفته است. 
ازاين‌رو است كه محصولات متنوع، نوآورانه و كارآمد اين شركت به‌خوبی توانسته تا به امروز پاسخگوی نیاز مصرف ‏کنندگان با هر سبک و سلیقه‌ ای باشد.

استفاده از توالت های فرنگی چینی کُـرد، بر زیبایی، جلوه‏ و بهداشت سرویس ‏های بهداشتی در خانه و محل کار دوچندان می ‏افزاید. این توالت‏ ها مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و با رعایت اصول و معیارهای زیست‌محیطی و صرفه ‏جویی در مصرف آب، ترکیبی از کیفیت پایدار، زیبایی نوآورانه و بهداشت را به وجود آورده است که باعث تمایز فضای سرویس‏ های بهداشتی می‏ شود.

صادرات چینی بهداشتی توالت فرنگی روشویی

 

معرفی چینی بهداشتی نوین سرام

مجتمع تولید چینی بهداشتی نوین سرام در سال ۱۳۸۳ تاسیس و فعالیت خود را در استان یزد در شهرک صنعتی طبس در زمینی به مساحت حدود چهل و پنج هزار متر مربع آغاز کرد و این مجتمع تولید خود را به میزان سالانه یک هزار تن درانواع محصولات چینی بهداشتی آغاز و در طرح توسعه اولیه خود توانسته است سطح تولیدات خود را به میزان  سه هزار تن  افزایش  داده. چینی بهداشتی نوین سرام با توجه به استفاده از مواد اولیه مرغوب داخلی و خارجی، ماشین آلات مدرن و پیشرفته و با بهره گیری از نیروی متخصص، مدیران حاذق ایرانی و تخصص مشاوران مجرب داخلی و بین المللی توانسته است محصولاتی با کیفیت بالاتر از سطح استاندارد ملی ایران تولید و در تمام نقاط ایران عرضه نماید

این دستاوردها و موفقیت ها مرهون تلاش یکایک اعضا و کارکنانی است که در امر تولید، توزیع و عرضه محصولات، با توجه به کار گروهی، خرد جمعی و همدلی، توانسته‏ اند محصولات شایسته سلیقه و هنر ایرانی را با سبکی مدرن و نوآورانه به بازار چینی بهداشتی کشور ارائه نمایند و برندی را در سطح کشور تعریف کنند که نماد کیفیت، نوآوری در طراحی و محافظت از محیط زیست می باشد.

صادرات چینی بهداشتی توالت فرنگی روشویی

 

معرفی چینی بهداشتی مرجان

شرکت چینی بهداشتی مرجان برای اولین بار در کشور در راستای علم نوین روز دنیا در واحد تحقیقات خود موفق به تولید محصول آنتی باکتریال گردیده است. با توجه به اینکه سرویس های بهداشتی منبع اصلی رشد باکتری و میکروب می باشد و بیماری ها و مخاطرات زیادی را برای کودکان و بزرگسالان ایجاد میکند. این شرکت توانسته است طی آزمایشات متعدد تست خاصیت آنتی باکتریالی و ضد میکروبی خود را بر روی دو نمونه باکتری اشرشی E.coli و استافیلوکوکوس اورئوس Staphylococcus بر اساس استاندارد 10900 وزارت بهداشت اخذ نماید.


ویژگی آنتی باکتریال:

جلوگیری از رشد و نمو باکتری ها و قارچ ها و دیگر عوامل بیماری زا
خاصیت فتوکاتالیستی و خود تمیز شوندگی در برابر جذب نور
خاصیت آنتی باکتریال این محصول به مدت ده سال ضمانت میگردد.
شرکت چینی بهداشتی مرجان قادر به تولید محصولات با خاصیت آبگریز میباشد.
یکی از آلودگی های عمده  که روی سطح چینی بهداشتی به وجود می آید  ناشی از  باقی ماندن قطرات آب و در نتیجه بخار شدن آب و باقی ماندن رسوبات محلول در آب  روی سطوح مذکور میباشد که پس از مدتی باعث خوردگی و از بین رفتن جلا ، زیبایی و استحکام این سطوح می شود.
محصولات آبگریز مانع از باقی ماندن قطرات آب روی سطح  گردیده و باعث حفظ زیبایی ، جلا و استحکام جنس میگردد.
ویژگی های آبگریزی:
عدم نیاز به شوینده  های جرم گیر
جلوگیری از پخش آب و ایجاد لکه روی سطوح
افزایش دوام و استحکام لعاب و همچنین حفظ جلا و زیبایی محصول

 

معرفی كارخانجات چيني بهداشتي ایساتیس

شركت كارخانجات چيني بهداشتي ایساتیس  با نام  تجاري ایساتیس  پيشگام صنعت چيني بهداشتي خاورمیانه است. شركت ایساتیس از سال 1376 فعاليت خود را  در شهرك صنعتي يزد شروع كرد. ایساتیس اكنون ، با به كارگيري دانش فني روز ، مواد اوليه مرغوب و سيستم هاي كنترل كيفيت و همچنين با برخورداري از پيشرفته ترين تكنولوژي ديجيتالي توانسته توليدات خود به صورت چشم گیری افزايش داده و مرزهاي توليدات ملي راپشت سر گذارد.

شركت ایساتیس ، به عنوان یکی از با سابقه ترین واحد صنعتي چيني بهداشتي ايران ، مفتخر به اخذگواهينامه  ISO9001/2015  از كشور آلمان مي باشد و همچنين موفق به دريافت گواهي نامه هاي استاندارد اجباری و دیگر گواهینامه ها جهت صادرات به كشور ……….

شركت چینی بهداشتی ایساتیس نزدیک به 20 سال به عنوان توليدكننده خوشنام و نيز ، صادركننده نمونه ، مرزهاي متعارف تجارت را درنورديده است و با اعتلاي نام و جايگاه ايران ، محصولات خود را هم تراز با ديگر محصولات جهاني با كيفيت و زيبايي يكسان ، به ايران و جهانيان عرضه مي كند.

چيني بهداشتي ایساتیس با درك روند متغير ارزش هاي اجتماعي و پيامد هاي جهاني شدن و همچنين رقابت فزاينده در بازار ، نام تجاري Isatis را بوجود آورد تا با كسب خشنودي خريداران، به عنوان ارزشمند ترين سرمايه شركت ، همچنان در صدر باقي بماند.

محصولات اين برند با طراحي منحصر بفرد ، كيفيت و زيبايي بي نظير و كاركرد مطمئن، با درجه بندي يكسان ، اهداف ما را در تأمين خواسته هاي مصرف كنندگان برآورده مي كند.

 

توالتھای فرنگی به دو دسته کلی تقسيم می شوند:

1-توالت فرنگی دو تکه (مخزن جدا):

در توالت فرنگی مخزن آب بوسيله پيچ و مھره بر روی فرنگی نصب می شود و از لحاظ تخليه ، معمولا حدود ٩تا ٥ ليتر آب مورد نياز می باشد و گاھاً لازم است که جھت تخليه کامل دو دفعه از دکمه یا شاسی فلاش استفاده گردد

2-توالت فرنگی یک تکه (مخزن سرخود):

در فرآیند توليد این محصولات ، مخزن ھمراه با فرنگی توليد می شود این فرنگی ھا در حال حاضر در ٤ گروه توليد و عرضه می گردند:

الف) فرنگی ھای گردابی (Wash Down) :

در زمان فلاش ، آب از طریق مجرایی در دیواره فرنگی وارد کاسه شده و با چرخش و گردابی که ایجاد می کند باعث تخليه می شود . ولی معمولا حجم زیادی آب حدود ١٠ ليتر نياز بوده و زمان تخليه نيز بيش از ٦ثانيه بطول می انجامد و یکی دیگر ازمحاسن آن نسبت به توالت ھای فرنگی دوتکه بی صدا بودن آن درموقع تخليه می باشد. مانند فرنگی نگین و یا آتوسا کوچک و بزرگ ، کاترینا ، رزالین کوچک

ب) فرنگی ھای واترجت (Siphonic / Waterjet ):

در زمان فلاش ، آب از طریق مخزن که مسلط بر روی فرنگی می باشد به کانالی نزدیک به محل خروج ھدایت شده و با کمک آبی که از ریم بالای کاسه جھت شستشوی کاسه می آید ، ایجاد فشار مضاعف نموده و باعث تخليه مناسب در زمان کوتاھی کمتر از ٦ ثانيه و با حجم آب کمتر از ٦ ليتر می گردد

ھمچنين بدليل امکان استفاده از سيستم مکانيزم دو زمانه(تخليه در دو حالت حجم آب کم وحجم آب زیاد) و ھمچنين بی صدا بودن آن ، فرنگی بسيار مناسبی بوده و درحال حاضر نيز ازاستقبال زیادی برخوردار می باشد.مانند توالت ھای فرنگي صدف ، دیبا ، کردیا

ج) فرنگی توربوجت ( Turbojet ):

این نوع فرنگی ضمن داشتن خصوصيات فرنگی ھای واترجت ، به دليل داشتن کانال شستشوی دور ریم ھمزمان با عمل تخليه ، آب با فشار بسيار قوی از طریق دو کانال تعبيه شده در دور ریم توالت فرنگی ،عمل دورشویی از بالای فرنگی صورت گرفته که در نتيجه ضمن مصرف آب کمتر ، شتسشوی داخل کاسه با شدت و بصورت کامل در حداقل زمان صورت می گيرد.مانند توالت ھای فرنگي ژینوس ، مونا ، کارن ، نایس ، الیکا ، شارلوت ، تونی ، ترمه ، کارا ، سورن

د ) فرنگي سوپرجت(HET ( High Efficient Toilet:

این نوع فرنگی ضمن داشتن خصوصيات فرنگی ھای واترجت ، به دليل طراحي ويژه كانال تخليه و نيز داشتن مكانيزم مخصوص به خود ، داراي حداقل مصرف آب نسبت به ساير توالت ھاي فرنگي مي باشد ،به نحويكه مي تواند با حداكثر ٥/ ٤ ليتر آب در مدت زمان ٥ ثانيه تخليه نمايد. مانند توالت فرنگي توکا

 

توضیحات تکمیلی

یکی دیگر از ویژگیهای توالت های فرنگی در مدل های توربوجت و سوپرجت پارس دور بسته بودن محیط بیرونی فرنگی بوده که امکان نظافت را بسیار آسان و تسریع می کند ضمنا جهت زیبایی و جلوگیری از برخورد بدن با درب مخزن فرنگی ها و عدم سقوط و شکست ، درب چینی بصورت مخفی طراحی شده است.
انجام همه آزمایشات مربوط به تست مکش و تخلیه بصورت عملیاتی قبل از بسته بندی و عرضه کالا به بازار بصورت ۱۰۰ درصد در واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد.خدمات پس از فروش و کارت ضمانت برای هر فرنگی یکی از ابتکارات شرکت پارس سرام در این صنعت می باشد . بسته بندی همه توالت های فرنگی شرکت با کارتن پلاست می باشد.

 

صادرات چینی بهداشتی | کاسه توالت فرنگی روشویی | Sanitary ware Export

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا