عکس کاشی آشپرخانه

عکس کاشی آشپرخانه

نوشته شده توسط مدیر سیستم 17593
اولین نکته ای که در انتخاب و خرید مدل کاشی آشپزخانه باید توجه کنید محل قرار گیری کاشی ها است. کاشی های براقی که برای دیوار مورد استفاده قرار می گیرند...

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

عکس کاشی آشپرخانه

کاشی هایی که در آشپزخانه استفاده می شوند به دلیل در معرض رطوبت بودن بیشتر فرسوده می شوند و آسیب می بینند. کاشی ها دارای انواع و گونه های متفاوتی هستند که قیمت آنها بسته به کیفیت و ویژگی هایشان هم با یکدیگر متفاوت می باشد برای دسترسی به جدیدترین و زیباترین نوع کاشی با قیمت مناسب ترین قیمت کافی است از طریق سایت های موجود در اینترنت اقدام نمایید.

اولین نکته ای که در انتخاب و خرید مدل کاشی آشپزخانه باید توجه کنید محل قرار گیری کاشی ها است. کاشی های براقی که برای دیوار مورد استفاده قرار می گیرند به هیچ عنوان برای کف آشپزخانه مناسب نیستند. کاشی های کف آشپزخانه باید بگونه ای باشند که با ایمنی کامل بشود بروی آنها قدم زد در حالی که مدل کاشی براق و گلاسی برای کف می تواند خطر آفرین و حادثه ساز باشد.  آشپزخانه تنها اتاق در خانه است که می توان بیش از یک مدل کاشی را در آن استفاده کرد بطوریکه هر کدام آرایش و کاربرد مخصوص بخود را داشته باشند. این کار در صورت اجرای مناسب، دکوراسیون آشپزخانه شما را بشدت زیبا و متنوع نشان خواهد داد.  در این مطلب بطور خلاصه با نکاتی اساسی در خرید کاشی آشپزخانه آشنا می شویم.

اولین قدم در انتخاب کاشی آشپزخانه مشخص کردن محل قرار گیری آنهاست. مدل کاشی که در دیوار پشت ظرفشویی نصب می شود با کاشی که بروی کف و دیوار آشپزخانه نصب می شود تفاوت هایی خواهد داشت. از کاشی حتی برای سطح کانتر آشپزخانه هم استفاده می شود. در اقدام بعدی باید جنس مناسب را از بین مدل های مختلف کاشی ها انتخاب کنید. خود کاشی از مواد مقاوم و در عین حال انعطاف پذیری ساخته می شود که بروی سطوح مختلف نصب می شوند. کاشی آشپزخانه از موادی مانند سنگ معدنی، وینیل (نوعی پلاستیک) ، سنگ ساده، چوب پنبه، بامبو، سرامیک، چینی و شیشه تهیه و تولید می شوند. (مدل های جدید کاشی و سرامیک کف برای تمامی قسمت های منزل)

کاشی هایی از جنس وینیل، بامبو و چوب پنپه برای کف آشپزخانه مناسب هستند در صورتی که انواع سنگی، سرامیکی و چینی برای کانترها و کف مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین کاشی های شیشه ای هم برای پوشش دیوار مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار پرطرفدار نیز هستند. قیمت مدل کاشی آشپزخانه تا حدود زیادی به جنس مواد سازنده آن بستگی دارد. برای مثال کاشی های وینیلی قیمت ارزان تری نسبت به مدل های سرامیکی طرح دار دارند. در شکل های زیر زیباترین کاشی های آشپزخانه را مشاهده خواهید کرد. (دکوراسیون آشپزخانه بسیار کوچک با طرح ها و ایده های جدید)

1. نقطه عطف درست کنید

وقتی اجاق گاز را داخل فرورفتگی دیوار آشپزخانه قرار می دهید و پشت آن را با کاغذدیواری یا کاشی های ضدآب که طراحی شلوغی دارند، تزئین می کنید، در واقع حس وجود شومینه در آشپزخانه را به بیننده القا کرده اید. برای تاکید این حس، می توانید از هودی که تزئینات چوبی دارد نیز استفاده کنید. 
 

 


2. ایجاد کنتراست

با کمک کاشی های ریز و کوچک که رنگ متضاد از کابینت ها و دیوارها دارند، می توایند از بالا تا پایین دیوار پشت اجاق گاز را کاشی کاری کنید. 
 

 

 


3. ساخت اثر هنری

در پشت این اجاق گاز، از سنگی استفاده شده است که فقط منحصر به پشت اجاق نیست و تا بالای کابینت ها و روی کانتر نیز ادامه دارد. این نوع طراحی، باعث می شود تا بیننده قسمت اجاق گاز را جدا از دیگر تزئینات آشپزخانه نبیند و همه را با هم و مرتبط به هم بداند. 
 

 


4. کاشی های طرح‌دار

کاشی های دالبردار یا آنهایی که شکل خمیده و غیر مربعی دارند نیز برای استفاده در پشت اجاق گاز  ایه های مناسبی هستند. به طور مثال، کاشی سفید با طرح گل چهاربرگ در بالای کانتر گرانیتی توسی ترکیب زیبایی با هم ساخته اند. 
 

 


5. کاشی های شیشه ای

استفاده از کاشی های شیشه ای بزرگ در پشت اجاق گاز، جذابیت بیشتری به آشپزخانه می بخشد. به طور مثال، رنگ آبی کاشی ها در میان کابینت های تیره حسی همچون رودخانه را به بیننده منتقل می کند. 
 

 


7. کاشی های ریز و طرح‌دار

کاشی های ریز و طرح‌دار و سفیدرنگی که در این آشپزخانه استفاده شده اند، چشم انداز بسیار زیبایی به اتاق بخشیده است. به ویژه، انتخاب هود ساده و همرنگ نیز بر زیبایی و جلب توجه بیشتر آنها صحه گذاشته است. شکل داخل این کاشی ها در نورهای مختلف، طرح های متفاوتی را نشان می دهند. 
 

 


8. کاشی های رنگی و براق

با استفاده از کاشی های ریز و رنگی که شیشه ای و براق هستند در پشت اجاق گاز، حس شادابی و طراوت بیشتری به آشپزخانه می دهید. برای تاکید این ایده هم می توانیم از انواع ظرف ها یا وسایل تزئینی رنگی هم استفاده کنید. حتی می توانید همان کاشی را در بالای کانتر و فاصله میان کابینت ها به کار بگیرید. 
 

 


9. تاقچه ظریف و زیبا

در این عکس می بینید که بدون استفاده از رنگ جیغ یا طرح بولد هم می توان یک نمای زیبا در پشت اجاق گاز ایجاد کرد. کاشی های مرمری با رگه های زیبا در پشت و لبه های تاقچه ساخته شده در پشت گاز، باعث زیبایی زیاد آن شده اند. 
 

 


10. کاشی های گل‌دار

این کاشی ها بسیار قدیمی به نظر می رسند و اگر خانه مادبزرگ هایمان سر بزنیم حتما نمونه ای از آنها را در آشپزخانه و دیگر بخش های خانه می توانیم ببینیم. اما همین طرح قدیمی هم اگر هوشمندانه استفاده شود باعث زیبایی فضا می شود. 
 

 


11. طرح تودرتو و پیچیده

با استفاده از موزائیک های کوچک و خوشرنگ می توانید دیوار پشت گاز را به یک تابلوی نقاشی زیبا تبدیل کنید. 
 

 


12. بهره گرفتن از گچ‌بری

اصولا کاشی هایی که در پشت اجاق گاز استفاده می شوند همان هایی هستند که در دیوارهای دیگر و فاصله میان کابینت های بالاو پایین استفاده می شود. برای در هم شکستن این کلیشه، می توانید یک طرح گچ‌بری شده زیبا و هم‌رنگ سفارش دهید و روی کاشی های قسمت پشت اجاق بچسبانید. این باعث تفکیک این قسمت از دیگر دیوارها می شود.  
 

 


13. آجرهای آبی

برای ایجاد کنتراست در آشپزخانه ای که همه کابینت ها سفید یا کرم هستند، می توانید برای دیوار پشت گاز یا بین کابینت ها از آجرهای آبی یا فیروزه ای استفاده کنید. این کاشی های آجری شکل در برابر آب نیز مقاوم هستند و خیلی راحت می توان اثرات چربی را از روی آنها پاک کرد. 
 

 


14. بازی با رنگ

کاشی های موزائیکی ریز با سایه روشنی از چند رنگ مشابه و متناسب، بافت زیبایی به دیوار پشت اجاق می بخشند. به طور مثال، خانواده رنگ های قهوه ای، کرم، بژ و سفید ترکیب زیبایی با یکدیگر می سازند. 
 

 


15. هنرنمایی با کاشی

کاشی های کوچک در رنگ ها و شکل ها و طرح های متنوع در بازار موجود هستند. برخی از آنها به عنوان حاشیه در لبه دیوار استفاده می شوند. می توانید این حاشیه ها را به سبک و شکل متفاوت در پشت گاز بچینید و یک مرکز توجه در آشپزخانه ایجاد کنید. به طور مثال، کاشی های سفید و سورمه ای به دلیل کنتراست بالا، نمای بیشتری هم دارند. 
 

 


17. طرح چهارخانه

طرح چهارخانه کاشی ها با ترکیب انواع رنگ های متناسب نیز ایده بسیار خوبی برای کار کردن در پشت اجاق گاز است. این طرح برگرفته از کفپوش های ایتالیایی است و رنگ و طرح آن، جاذبه بسیاری دارد. یعنی بیننده به محض ورود به آشپزخانه، ناخودآگاه نگاهش به سمت گاز جلب می شود. اگر بتوانید در بالای گاز هم آرک گچی همچون نمونه داخل عکس بسازید و هود را مخفی کنید که واقعا عالی می شود. 
 

 


18. موج و ستاره

روی کاشی های ساده می توانید انواع قالب های گچی کوچک یا سرامیک های شکل‌دار بچسبانید و آنها را از یکدستی خارج کنید. 
 

 


19. تاقچه دکوری

اگر بتوانید در پشت اجاق گاز یک تاقچه یا فرورفتگی مستطیلی بسازید، می توانید دیوار داخلی آن را با طرح دلخواه تزئین و نظر همه رابه آن جلب کنید. این تاقچه فقط جنبه نمایشی ندارد و می توانید برای قرار دادن وسایل موردنیاز آشپزی همچون جاادویه ای شیک یا ... از آن استفاده کرد. 

 

 


21. طرح های برجسته

طرح برجسته با یک رنگ ویژه در پشت اجاق گاز، باعث جلب توجه بسیار و زیبایی فضا می شوند. آشپزخانه سفید رنگی را تصور کنید که همه دیوارها، کابینت ها و حتی جزیره آن سفید هستند و شما با نصب کاشی های آبی و برجسته، قاب هنری زیبایی در پشت اجاق گاز ایجاد می کنید. این طرح فوق العاده است و حتی می توانید برای تاکید بیشتر از انواع کاسه، بشقاب، قابلمه یا حتی کتاب آبی رنگ هم در فضا استفاده و همه نگاه ها را به مرکز فرماندهی خانم ها جلب کنید. 
 

 


22. گل و بوته

موزائیک کاری ریز، یا کاشی کاری درشت با طرح های گل و بوته هم برای استفاده در دیوار پشت اجاق گاز ایده بدی نیست. البته این طرح ها برای خانه های سنتی و طراحی های کلاسیک مناسب هستند. 
 

 


23. طرح روستاهای فرانسه

این آشپزخانه به سبک خانه های روستایی فرانسه تزئین شده است. در پشت اجاق گاز، کاشی های کوچک مربعی را می بینید که با یک خروس طلایی در مرکز کادر، به زیبایی کنار هم چیده شده اند. رنگ ماسه ای کاشی ها در میان کابینت های که زرد هستند و دکوری های قرمز، دقیقا بیانگر روستایی بودن این طرح هستند. 

 

پایان موضوع: عکس کاشی آشپرخانه

در سایت کاشی سرام شما میتوانید کالاهایتان را با نام خود و یا با نام سایت کاشی سرام به فروش برسانید.
با استفاده از سرویس حمایتی کاشی سرام شما می توانید با اطمینان از دیگران خرید کنید و پس از تایید، مبلغ کالا به حساب فروشنده واریز می شود.
ایجاد آگهی در سایت کاشــی ســـرام بصورت رایگان میباشد

 

 

 
عکس کاشی آشپرخانه

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا