خريدسراميك - بخرید، بفروشید، آگهی کنید

خريدسراميك - بخرید، بفروشید، آگهی کنید

نوشته شده توسط مدیر سیستم 14830
در خریدسرامیک شما گزینه های زیادی برای پوشش کف دارید اما گزینه مورد نظرتان سرامیک می باشد. در ادامه نکاتی وجود دارد که به شما در خرید سرامیک کمک خواهد کرد.

سه نکته خیلی مهم که قبل از خریدسرامیک باید به آنها توجه کنید:


در خریدسرامیک شما گزینه های زیادی برای پوشش کف دارید اما گزینه مورد نظرتان سرامیک می باشد. در ادامه نکاتی وجود دارد که به شما در خرید سرامیک کمک خواهد کرد.

چرا سرامیک را انتخاب کنیم؟

سرایمک ها یک انتخاب رایج برای خانه های امروزی می باشند. آنها با دوام هستند، تمیز کردن سرامیک ها آسان است و به فضا نمایی مجلل می بخشند. آنها ها در اندازه ها، شکل ها، بافت و رنگ های بیشماری در دسترس هستند که می توان آنها را با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ کرد.

خریدسرامیک - نصب

نصب سرامیک برای اشخاصی که فنی هستند کار آسانی است تنها به کمی دقت و حوصله نیاز دارد. این نکته را در نظر داشته باشید نصب غلط و نامرتب سرامیک ها، زیبا به نظر نخواهد رسید، همچنین درآوردن آنها کار بسیار دشواری است، بنابراین اگر به این توانایی خود شک دارید، نصب سرامیک ها را به یک شخص حرفه ای بسپارید. سرامیک ها رنج قیمتی متفاوتی دارند، همچنین نصب آنها دستمزد جداگانه دارد.

خریدسرامیک - انواع سرامیک کف

با توجه به اطلاعات انجمن کاشی و سرامیک، دو مدل اصلی برای خرید سرامیک کف وجود دارد. سرامیک های سنگی که از اکستروژن خاک رس و یا سنگ رست به وجود می آیند. نوع دیگر که از فشرده سازی خاک رس به وجود می آیند. دسته دوم شامل کاشی دیوار، کاشی های موزاییک و کاشی کف می شود. سرامیک ها در دو نوع  لعاب دار و غیر لعاب دار وجود دارند یکی از مدل های لعاب دار کاشی های پرسلان یا چینی هستند.

سرامیک های لعاب دار با جلای بالا، مات و کاشی های سابیده شده که در برابر لغزش مقاوم سازی شده اند، هستند. آن دسته که جلای بالایی دارند در هنگام خیس شدن بسیار لغزنده می شوند، بنابراین خرید سرامیک هایی که جلای زیادی دارند توصیه نمی گردد.

سرامیک های لعاب دار که با دست نقاشی شده اند، الگوهای زیبا و پیچیده ای دارند، اما لعاب دار ها همه چیز تمام نیستند، اگر شکسته شوند، رنگ داخل آن مشخص خواهد شد که به کاشی دید ناهماهنگی می دهد.

موزاییک ها از یک نوع خاک رس دیگری ساخته می شوند که رنگ دانه ها به خاک آنها اضافه شده و رنگ از این طریق به تمام موزاییک وارد می شود. موزاییک ها هم در دو نوع لعاب دار و غیر لعاب دار هستند. همچنین آنها در برابر رطوبت مقاوم هستند و به راحتی نمی شکنند.

سرامیک های سنگی از مخلوطی از خاک رس بدون لعاب ساخته شده اند. این نوع سرامیک ها در تناژ های: خاکستری، قرمز و قهوه ای هستند. این رنگ ها از نوع خاک رس و همچنین دمایی که به آنها در هنگام قرار دادن در کوره می دهند، به دست می آیند.

این نوع سرامیک ها معمولا پر از حفره هستند و اگر شکسته شوند لکه دار به نظر می رسند. سرامیک های سنگی در سه شکل مربعی، مستطیلی و شش ضلعی هستند.

کاشی سرامیک های پرسلان با حرارات بالا استخراج می گردند که آنها را مقاوم تر و نسبت به دیگر انواع سرامیک ها سخت تر می کند. آنها در برابر ساییدگی مقاوم هستند و جذب آب کمتری نسبت به دیگر انواع کاشی و سرامیک ها دارند که همین امر علت مناسب بودن ها برای مکان های پر رفت آمد می باشد، به ویژه برای مناطقی که رطوبت بالایی دارند نیز بهترین گزینه هستند.

انتخاب سرامیک های مناسب برای کف

سرامیک های کف در اندازه های متفاوتی هستند، از مربع های 1 اینچی تا 24 اینچی وجود دارند. بیشتر سرامیک ها در اندازه های 12 تا 18 اینچ هستند، موزاییک های کوچک 1 اینچی به صورت ورقه ای هستند و بسیار رایج اند. کاشی ها می توانند تمام یک کف را بپوشانند و یا می توانند با اندازه های بزرگ تر برای ایجاد یک نمای زیبا ادقام شوند. برای اتاق هایی که اندازه چندان بزرگی ندارند کاشی های کف نسبتا کوچکتری با اندازه 12 اینچ نصب می کنند.


سرامیک های بزرگ تر ممکن است نمای دکور اتاق را پوشش دهند. کاشی و شرامیک های بزرگ برای فضاهای بزرگ در نظر گرفته می شوند. هرچه مربع ها بزرگ تر باشند فضا کمتر شلوغ به نظر می رسد.

در خریدسرامیک حال به چند نکته در هنگام خرید سرامیک می پردازیم:

در هنگام خریدسرامیک چند کاشی بیشتر از تعدادی که می خواهید بخرید تا هنگامی که یکی از آنها شکسته شد، جبران آن راحت تر باشد.
سرامیک ها را به صورت مورب نصب کنید و به صورت شبکه ای نصب نکنید. این کار جلوه بصری بیشتری ایجاد می کند.
قرار دادن الگوها و طرح های پیچیده، اضافه کردن نمونه های طرح هایی که مربوط به معماری یک دوره هستند، مرز دادن و زینت دادن هر قطعه هزینه های شما را بالا خواهد برد، همچنین برای نصب به نصاب های ماهر نیاز خواهد داشت.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

خريدسراميك - بخرید، بفروشید، آگهی کنید

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا