خرید کاشی پرسلان

خرید کاشی پرسلان

نوشته شده توسط مدیر سیستم 16136
خرید کاشی پرسلان بهترین انتخاب برای دیوارها و کف هستند. اگر شما به یک آشپزخانه، حمام و دست شویی جدید فکر می کنید، کاشی های پرسلان می توانند...

لطفا برای فروش و یا آگهی کاشی پرسلان به سایت کاشی سرام مراجعه کنید :

سایت کاشی و سرامیک: www.kashiceram.com

راهنمای خرید کاشی پرسلان

خرید کاشی پرسلان بهترین انتخاب برای دیوارها و کف هستند. اگر شما به یک آشپزخانه، حمام و دست شویی جدید فکر می کنید، کاشی های پرسلان می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. نه تنها بسیار شیک و زیبا هستند، بلکه برای یک خانه با خانواده ای شلوغ بسیار کارآمد و مقاوم هستند.

بنابراین با معرفی کاشی های پرسلان که در هر جایی قابل دسترس هستند شروع می کنیم. همه افراد دوست دارند تا به دنبال وسایلی باشند که خانه آنها را زیباتر کند، و در عین حال با کیفیت و مقاوم نیز باشند. در اینجا دلایلی را برای شما بیان خواهیم کرد که دلیلی بر اصرار ما در خرید کاشی پرسلان می باشد.

کاشی پرسلان چیست؟

کاشی پرسلان یک کاشی سرامیکی به زیبایی یک آیفون اما با جنس کاشی و سرامیک می باشد. برای پوشش دیوار و کف استفاده می شود در کل شبیه یکدیگر هستند. پرسلان ها چگالی کمتری نسبت به سرامیک دارند که سرعت جذب پایین تری نیز دارند و این یعنی آنها با دوام، بهداشتی،مقاوم و درای رنگ آمیزی هستند. خاصیت این نوع کاشی ها سبب می شود تا برای دیوارها و کف خانه های شلوغ، دفاتر کاری، فروشگاه ها و رستوران ها مناسب باشند و خرید کاشی پرسلان ره معقول می نماید. به لطف پیشرفت های اخیر در تکنولوژی، طیف گسترده ای از کاشی های پرسلان (چینی) در بازار لوازم ساختمانی موجود است که همچنین از مواد طبیعی مانند تخته سنگ، سنگ مرمر و چوب بدون هیچ مشکلی ساخته می شوند.

در صنعت كاشي و سراميك ، كاشي هاي كه در شرايط ويژه از جمله در دماي پخت بسيار بالا ( درماي بالا تر از 1200 درجه سانتي گراد) و فشارپرس بالا توليد مي شوند را در اصطلاح كاشي پرسلاني مي نامند. اين دسته از كاشي به دليل استفاده از مواد مرغوب و پخت در دماي بالا داراي ضريب استحكام بالاتر، جذب آب پايين تر ، مقاومت سایشی سطح بسيار بالا ، مقام در برابر مواد شيمايي و يخ زدگي و در مجموع خصوصيات بهتري ها نسبت به كاشي هاي معمولي دارند و ايدال براي استفاده در فضاهای خارجی و اماكن عمومي پر تردد مي باشد .

ویژگی پرسلان:

- قابليت استفاده در فضاهای خارجی و اماكن عمومي پر تردد.

– جذب آب بسيار پايين .

– استحکام شكست بسيار بالا.

– مقاوم در برابر یخ زدگي.

– نفوذپذیری بسيار پايين و مقاومت در برابرمواد شيميايي و لک پذیری.

– سختي و مقاومت بالا در برابر سایش.

– ثبات و عدم تغيير رنگ در برابر نور خورشید.

کجا می توان از کاشی های پرسلان استفاده کرد؟

به لطف کیفیت فوق العاده ای که دارند، کاشی های پرسلین همه کاره هستند و سالیان سال است که افراد خانه های خود را با آنها مزین می کنند. در سراسر جهان افرادی می توانند از این نوع کاشی ها برای هر سطحی استفاده کنند و طرح های بی نظیری داشته باشند. به جز حمام و دستشویی، از کاشی ها پرسلان می توان در فضاهای عمومی، سالن ها، مناطق سر پوشیده و سر باز استفاده نمود.پس اگر شما قصد خرید کاشی پرسلان را دارید می توانید با خیال راحت برای تمامی فضاهای عمومی استفاده کنید

کاشی هایی با فرمت های بزرگ برای فضاهای عمومی مناسب تر هستند زیرا نور و فضای بیشتری به آن مکان می دهند. برخلاف بسیاری از پوشش های کف دیگر، کاشی های پرسلان ضد یخ هستند بنابراین اگر در حال ایجاد یک طرح جدید در خانه خود هستید می توانید از این نوع کاشی ها هم در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی استفاده نمایید.

کاشی های پرسلان - چاپ دیجیتال

اگر شما به لیست کاشی های پرسلان نگاهی کنید ، خواهید دید که مجموعه های زیبایی از طرح های مرمر، تخته سنگ و کاشی های طرح چوب وجود دارد که خرید کاشی پرسلان را لذت بخش می نماید. اینها همه با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال طراحی شده اند که این کار در چند سال اخیر در کل جهان انقلابی را در تولید ایجاد کرده است. کاشی هایی با طرح ذرات و گره های چوب که تنوع آنها یک درجه از کاشی های طبیعی نیز بیشتر هستند. بیشتر افراد طرفدار چاپ دیجیتالی بزرگ هستند و برای طراحی های جدید امکانات بیشتری را ارائه می دهند. افرادی که در حال تغییر دکور خانه، مغازه و یا دفتر خود هستند نسبت به گذشته از سبک های بیشتری می توانند استفاده کنند که پیش از این در دسترس نبوده اند، این طرح ها از بتن صنعتی گرفته تا چوب و سنگ های مرمر لوکس در دسترس هستند.

کاشی های پرسلان - نصب

کاشی ها، سفالین های سنگ نما هستند و نصب آنها نسبت به سنگ و چوب طبیعی بسیار آسان تر و سریع تر است. برای نصب آنها به آبندی نیازی نیست و به راحتی می توان با یک برشزن کاشی به صورت خشک و با بهم ریختگی و کثیفی کم آنها را برید. به خریداران همیشه توصیه می گردد تا از کاشی کاران حرفه ای استفاده کنند. زیرا آنها تجربه استفاده از پرسلان را دارند و قادر به اندازه گیری دقیق هستند و می دانند که چگونه پایان کار را به آنچه که شما می خواهید تبدیل کنند. همچنین می توان گفت که اگر شما یک فرد فنی هستید و کارهای فنی زیاد انجام می دهید و ابزار مناسب این کار را دارید می توانید خودتان این کار را انجام دهید.

فضاهای تجاری

با یک نگاه به اطرافتان خواهید دید که کاشی های چینی در همه جا استفاده شده اند از کافه های محلی گرفته تا هتل ها، مراکز خرید و فرودگاه ها همه و همه از کاشی پرسلان استفاده شده است. همانطور که پیش از این گفته شد کاشی های پرسلان در برابر لکه و خراش بسیار مقاوم هستند و همین امکانات باعث می شود تا آنها بهترین انتخاب برای فضاهای پر رفت و آمد باشند. به طور طبیعی برخی از گونه های کاشی پرسلان نسبت به گونه های دیگر پوشش دهی سختی دارند، به طور کل، پرسلان های بدون لعاب برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد بسیار مناسب اند. درجه بندی کاشی ها از 1 تا 5 می باشد. کاشی های درجه 4 برای فضاهای تجاری مناسب هستند ولی کاشی درجه 5 برای قسمت هایی که رفت و آمد سنگینی وجود دارد مناسبند.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

خرید کاشی پرسلان

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا