خريد كاشي پرسلان

خريد كاشي پرسلان

نوشته شده توسط مدیر سیستم 14260
كاشي پرسلان يك كاشي سراميكي به زيبايي يك آيفون اما با جنس كاشي و سراميك مي باشد. براي پوشش ديوار و كف استفاده مي شود در كل شبيه يكديگر هستند.

خريد كاشي پرسلان بهترين انتخاب براي ديوارها و كف هستند. اگر شما به يك آشپزخانه، حمام و دست شويي جديد فكر مي كنيد، كاشي هاي پرسلان مي توانند بهترين انتخاب براي شما باشند. نه تنها بسيار شيك و زيبا هستند، بلكه براي يك خانه با خانواده اي شلوغ بسيار كارآمد و مقاوم هستند.

بنابراين با معرفي كاشي هاي پرسلان كه در هر جايي قابل دسترس هستند شروع مي كنيم. همه افراد دوست دارند تا به دنبال وسايلي باشند كه خانه آنها را زيباتر كند، و در عين حال با كيفيت و مقاوم نيز باشند. در اينجا دلايلي را براي شما بيان خواهيم كرد كه دليلي بر اصرار ما در خريد كاشي پرسلان مي باشد.

كاشي پرسلان چيست؟

كاشي پرسلان يك كاشي سراميكي به زيبايي يك آيفون اما با جنس كاشي و سراميك مي باشد. براي پوشش ديوار و كف استفاده مي شود در كل شبيه يكديگر هستند. پرسلان ها چگالي كمتري نسبت به سراميك دارند كه سرعت جذب پايين تري نيز دارند و اين يعني آنها با دوام، بهداشتي،مقاوم و دراي رنگ آميزي هستند. خاصيت اين نوع كاشي ها سبب مي شود تا براي ديوارها و كف خانه هاي شلوغ، دفاتر كاري، فروشگاه ها و رستوران ها مناسب باشند و خريد كاشي پرسلان ره معقول مي نمايد. به لطف پيشرفت هاي اخير در تكنولوژي، طيف گسترده اي از كاشي هاي پرسلان (چيني) در بازار لوازم ساختماني موجود است كه همچنين از مواد طبيعي مانند تخته سنگ، سنگ مرمر و چوب بدون هيچ مشكلي ساخته مي شوند.

در صنعت كاشي و سراميك ، كاشي هاي كه در شرايط ويژه از جمله در دماي پخت بسيار بالا ( درماي بالا تر از 1200 درجه سانتي گراد) و فشارپرس بالا توليد مي شوند را در اصطلاح كاشي پرسلاني مي نامند. اين دسته از كاشي به دليل استفاده از مواد مرغوب و پخت در دماي بالا داراي ضريب استحكام بالاتر، جذب آب پايين تر ، مقاومت سایشی سطح بسيار بالا ، مقام در برابر مواد شيمايي و يخ زدگي و در مجموع خصوصيات بهتري ها نسبت به كاشي هاي معمولي دارند و ايدال براي استفاده در فضاهای خارجی و اماكن عمومي پر تردد مي باشد .

ویژگی پرسلان:

- قابليت استفاده در فضاهای خارجی و اماكن عمومي پر تردد.

– جذب آب بسيار پايين .

– استحکام شكست بسيار بالا.

– مقاوم در برابر یخ زدگي.

– نفوذپذیری بسيار پايين و مقاومت در برابرمواد شيميايي و لک پذیری.

– سختي و مقاومت بالا در برابر سایش.

– ثبات و عدم تغيير رنگ در برابر نور خورشید.

كجا مي توان از كاشي هاي پرسلان استفاده كرد؟

به لطف كيفيت فوق العاده اي كه دارند، كاشي هاي پرسلين همه كاره هستند و ساليان سال است كه افراد خانه هاي خود را با آنها مزين مي كنند. در سراسر جهان افرادي مي توانند از اين نوع كاشي ها براي هر سطحي استفاده كنند و طرح هاي بي نظيري داشته باشند. به جز حمام و دستشويي، از كاشي ها پرسلان مي توان در فضاهاي عمومي، سالن ها، مناطق سر پوشيده و سر باز استفاده نمود.پس اگر شما قصد خريد كاشي پرسلان را داريد مي توانيد با خيال راحت براي تمامي فضاهاي عمومي استفاده كنيد

كاشي هايي با فرمت هاي بزرگ براي فضاهاي عمومي مناسب تر هستند زيرا نور و فضاي بيشتري به آن مكان مي دهند. برخلاف بسياري از پوشش هاي كف ديگر، كاشي هاي پرسلان ضد يخ هستند بنابراين اگر در حال ايجاد يك طرح جديد در خانه خود هستيد مي توانيد از اين نوع كاشي ها هم در فضاي داخلي و هم در فضاي بيروني استفاده نماييد.

كاشي هاي پرسلان - چاپ ديجيتال

اگر شما به ليست كاشي هاي پرسلان نگاهي كنيد ، خواهيد ديد كه مجموعه هاي زيبايي از طرح هاي مرمر، تخته سنگ و كاشي هاي طرح چوب وجود دارد كه خريد كاشي پرسلان را لذت بخش مي نمايد. اينها همه با استفاده از تكنولوژي چاپ ديجيتال طراحي شده اند كه اين كار در چند سال اخير در كل جهان انقلابي را در توليد ايجاد كرده است. كاشي هايي با طرح ذرات و گره هاي چوب كه تنوع آنها يك درجه از كاشي هاي طبيعي نيز بيشتر هستند. بيشتر افراد طرفدار چاپ ديجيتالي بزرگ هستند و براي طراحي هاي جديد امكانات بيشتري را ارائه مي دهند. افرادي كه در حال تغيير دكور خانه، مغازه و يا دفتر خود هستند نسبت به گذشته از سبك هاي بيشتري مي توانند استفاده كنند كه پيش از اين در دسترس نبوده اند، اين طرح ها از بتن صنعتي گرفته تا چوب و سنگ هاي مرمر لوكس در دسترس هستند.

كاشي هاي پرسلان - نصب

كاشي ها، سفالين هاي سنگ نما هستند و نصب آنها نسبت به سنگ و چوب طبيعي بسيار آسان تر و سريع تر است. براي نصب آنها به آبندي نيازي نيست و به راحتي مي توان با يك برشزن كاشي به صورت خشك و با بهم ريختگي و كثيفي كم آنها را بريد. به خريداران هميشه توصيه مي گردد تا از كاشي كاران حرفه اي استفاده كنند. زيرا آنها تجربه استفاده از پرسلان را دارند و قادر به اندازه گيري دقيق هستند و مي دانند كه چگونه پايان كار را به آنچه كه شما مي خواهيد تبديل كنند. همچنين مي توان گفت كه اگر شما يك فرد فني هستيد و كارهاي فني زياد انجام مي دهيد و ابزار مناسب اين كار را داريد مي توانيد خودتان اين كار را انجام دهيد.

فضاهاي تجاري

با يك نگاه به اطرافتان خواهيد ديد كه كاشي هاي چيني در همه جا استفاده شده اند از كافه هاي محلي گرفته تا هتل ها، مراكز خريد و فرودگاه ها همه و همه از كاشي پرسلان استفاده شده است. همانطور كه پيش از اين گفته شد كاشي هاي پرسلان در برابر لكه و خراش بسيار مقاوم هستند و همين امكانات باعث مي شود تا آنها بهترين انتخاب براي فضاهاي پر رفت و آمد باشند. به طور طبيعي برخي از گونه هاي كاشي پرسلان نسبت به گونه هاي ديگر پوشش دهي سختي دارند، به طور كل، پرسلان هاي بدون لعاب براي مكان هاي شلوغ و پر رفت و آمد بسيار مناسب اند. درجه بندي كاشي ها از 1 تا 5 مي باشد. كاشي هاي درجه 4 براي فضاهاي تجاري مناسب هستند ولي كاشي درجه 5 براي قسمت هايي كه رفت و آمد سنگيني وجود دارد مناسبند.

 

پايان موضوع: خريد كاشي پرسلان

در سايت كاشي سرام شما ميتوانيد كالاهايتان را با نام خود و يا با نام سايت كاشي سرام به فروش برسانيد.
با استفاده از سرويس حمايتي كاشي سرام شما مي توانيد با اطمينان از ديگران خريد كنيد و پس از تاييد، مبلغ كالا به حساب فروشنده واريز مي شود.
ايجاد آگهي در سايت كاشــي ســـرام بصورت رايگان ميباشد

 

 

لطفا براي فروش یا آگهی كاشي پرسلان به سايت كاشي سرام مراجعه كنيد :

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

خريد كاشي پرسلان

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا