صادرات سنگ مصنوعی | موزاییک مصنوعی | نما آنتیک مصنوعی | استون پلیمری

صادرات سنگ مصنوعی | موزاییک مصنوعی | نما آنتیک مصنوعی | استون پلیمری

قیمت خرید و فروش انواع سنگ مصنوعی، مرمریت، سنگ تراورتن، سنگ گرانیت،فروش سنگ آنتیک صخره ای ، سنگ دکوراتیو ، سنگ پله و زیر پله ، کفپوش و موزائیک های مصنوعی

سنگ مصنوعی چیست؟

سنگ مصنوعی از ترکیب مجدد سنگ‌های طبیعی با مواد افزودنی دیگر همچون سیمان و افزودنی‌های پلیمری به دست می‌آیند که به آنها وزن کمتری داده و در نتیجه نصب آنها سریعتر می‌شود. 

 

ویژگی سنگ‌های مصنوعی

۱- تنوع در رنگ با قابلیت اجرای طرح‌های مختلف و دلخواه

۲- حدود 35 درصد سبکتر از سنگ‌های طبیعی که همین امر باعث وزن کمتر ساختمان و در نتیجه کاهش اثر زلزله بر ساختمان می‌شود.

۳- قابلیت جذب آب در حد صفر یعنی بر خلاف بعضی از سنگ ها و آجرها آب و رطوبت نه تنها دشمن و تخریب گر این سازه نیست بلکه هرچه بیشتر آب و رطوبت به این سنگ ها برسد استقامت و مقاومت آن بیشتر میشود.

4- اسکوب سرخود است. بدین معنی که برخلاف سنگ‌های طبیعی در اثر عوامل جوی و عدم چسبندگی به مرور زمان از بدنه ساختمان جدا نمی‌شود، از آشناترین معایب سنگ طبیعی، همین جداشدن تدریجی از بدنه ساختمان است.

5- مقاومت و استحکام بالا در برابر عوامل جوّی

6- تنوع‌پذیری بالا

7- نصب راحت و بدون دردسر

 

تنوع سنگهای مصنوعی

با تکنولوژی تولید سنگهای مصنوعی همچنین میتوان انواع سنگ های نما - کفپوش - موزاییک - آجر نما - سنگ آنتیک - بادبر - پله - قرنیز - جدول - سنگ شومینه - و تابلو های نقش برجسته را در طرح ها و اندازه ها و رنگ های متنوع تولید کرد.

 

قیمت سنگ مصنوعی

هزینه تمام شده تولید هر متر مربع سنگ یا سایر مصالح مصنوعی پلیمری بسته به کیفیت مواد اولیه بین 5000 الی 20000 تومان میباشد. که البته فاکتورهای دیگری مانند زیبایی طرح، ضخامت و مورد استفاده آن نیز در قیمتگذاری نهایی موثر می باشد. قیمت مصرف کننده هر متر مربع از این محصولات بین 10000 الی 50000 تومان متغیر می باشد.

 

قیمت سنگ صادراتی

قیمت سنگ های صادراتی به موارد زیر بستگی دارد:

1- نوع سنگ: چینی - مرمریت - تراورتن - گرانیت

2- سایز: سایز مورد پسند هر کشوری متفاوت هست.

3- ضخامت: ضخامت مورد استفاده هر کشوری متفاوت است.

الف- ضخامت سنگ نمره 1.8 میلیمتر یا 2 سانتیمتر.

 ب- ضخامت سنگ پله 2 - 3 - 4 سانتیمتر و عرض 30 - 32 -35 سانتیمتر

4- محل تحویل سنگ: مجل تحویل میتواند درب کارخانه یا در محل مرز باشد.

5- نوع بسته بندی: پالت یا خرک

گاها مشتریانی تماس می گیرند که به عنوان واسطه جهت معرفی خریدار صادراتی اقدام  کرده اند. در این جور موارد کارخانجات مبلغی را به عنوان هدیه به آنها از سود خود پرداخت می کنند. البته باید در نظر داشت از آنجا که قیمت محصولات صادراتی بصورت ثابت و یکپارچه می باشد بنابراین مبلغ هدیه زیاد نیست چون باید از کاهش مبلغ سود کارخانه پرداخت شود.

جهت صادرات سنگ به کشورهای عراق کردستان عراق روسیه افغانستان ازبکستان ترکیه سوریه قزاقستان پاکستان گرجستان قطر ارمنستان با شماره زیر تماس بگیرید:

تلفن تماس صادرات سنگ +989132588101

یا اینکه از طریق تلگرام به شماره 00989132588101 پیام بدهید تا با شما تماس گرفته شود. در پیام، نام و شماره تماس خود و کشور مقصد را ذکر فرمایید.

صادرات سنگ مصنوعی | موزاییک مصنوعی | نما آنتیک مصنوعی |  استون پلیمری

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا