فروش و صادرات کاشی | کارخانه کاشی و سرامیک یاقوت میبد | لیست قیمت

فروش و صادرات کاشی | کارخانه کاشی و سرامیک یاقوت میبد | لیست قیمت

تولیدات کارخانی کاشی یاقوت میبد بصورت خاک قرمز و شامل محصولات بدنه و دیوار می باشد. جهت مشاهده لیست قیمت محصولات کارخانه به پایین همین صفحه مراجعه کنید.

آدرس کارخانه کاشی یاقوت میبد

آدرس: یزد، کیلومتر ۷ میبد یزد، کارخانه کاشی یاقوت میبد 
تلفن: 2258000 0353 
کد پستی: 8949193131

 

تلفن تماس فروش داخلی نمایندگی یزد

تلفن: 03537282946 , 09135224816

 

انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی یاقوت میبد

کارخانه کاشی یاقوت دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.

کاشی بدنه و دیوار یاقوت را می توان با قیمت نسبتا مناسب از بین لیست محصولات کاشی و سرامیک انتخاب نمود.
کاشی و سرامیک هایی که برای دیوار تولید می شوند دارای علامت مخصوصی در کاتالوگ ها هستند و اصولا کاشی دیوار را با علامت دست مشخص می کنند.
کارخانه یاقوت نیز در کاتالوگ محصولات خود این وجه تمایز را رعایت کرده تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نظرشان را انتخاب و خریداری نمایند.
اگر هنگام خرید کاشی و سرامیک به لیست قیمت کاشی یاقوت توجه کنید متوجه می شوید که برند یاقوت نسبت به دیگر کارخانه ها مانند مرجان، ایفا، تیما و رفسنجان از قیمت مناسب تری برخوردار است.

 

قیمت محصولات کاشی یاقوت

کارخانه کاشی یاقوت نیز همانند سایر کارخانه کمی افزایش قیمت داشته است. علی رغم افزایش 15 درصدی قیمت محصولات کاشی یاقوت باز هم در رده خوش قیمت کارخانجات محسوب می شود.

جهت استعلام قیمت: ضمن معرفی خود، نوع درخواست خود را از طریق تلگرام (09132588101) مطرح کنید تا موارد موجود با قیمت استثنایی برای شما تلگرام شود.

لطفا موارد زیر را در پیام تگرامی خود قید نمایید: 1-معرفی خود 2-نوع درخواست: بدنه یا کف 3-ابعاد مورد نظر 4-رنج قیمت 5- تم مورد نظر (روشن یا تیره، طرح چوب، سنگ یا ساده و ...) 6-درجه مورد نظر

بهترین قیمت کاشی و سرامیک یاقوت را از ما بخواهید: 09135224816

 

آدرس کانال تلگرام: @KashiCeramOfficial
 

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

 

یا اینکه از طریق تلگرام به شماره 00989132588101 پیام بدهید تا با شما تماس گرفته شود. در پیام، نام و شماره تماس خود و کشور مقصد را ذکر فرمایید.

 

لیست قیمت محصولات کارخانه کاشی یاقوت

در زیر لیست قیمت محصولات کارخانه کاشی یاقوت نمایش داده شده است. قیمت ها براساس مترمربع و تحویل درب کارخانه می باشد. خریدها باید بصورت پالتی باشد و در صورت درخواست فاکتور رسمی، مبلغ 9 در مالیات ارزش افزوده به قیمتها اضافه می شود. جهت دریافت درصد تخفیف با همکارمان تماس بگیرید.

تـوجــه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی یاقوت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

فروش و صادرات کاشی | کارخانه کاشی و سرامیک یاقوت میبد | لیست قیمت

نظرات کاربران

حسین خلیلی در تاریخ 1400/09/17 18:58 گفت: پاسخ

سلام من از نمایندگی آقای اقبال از کاشی یاقوت برند دانوب طرح تولیسا کرم خریداری کرده ام با درجه دو در سه طبقه که کار کردیم متوجه تغییر رنگ کاشی شده ایم و رنگ مات شده به طوری که متمایل به زردی شده الان مدت یک ماه هست دارم پیگیری میکنم کسی جواب گو نیست اردکان بلوار خاتمی


بالا