بانک اطلاعات صادرکنندگان| مشتریان کاشی و سرامیک صادراتی | لیست تجار

بانک اطلاعات صادرکنندگان| مشتریان کاشی و سرامیک صادراتی | لیست تجار

بانک اطلاعات و شماره تماس تجار و تاجران و خریداران کاشی و سرامیک صادراتی در کشورهای کردستان عراق روسیه افغانستان ازبکستان ترکیه سوریه قزاقستان پاکستان گرجستان قطر ارمنستان

بانک اطلاعات تاجران صادرکننده کاشی و سرامیک

بانک شماره موبایل تجار و بازرگانان و خریداران کاشی و سرامیک صادراتی دارای تعداد 350 شماره موبایل، تلفن و مشخصات می باشد که این بانک اطلاعات تجار با توجه به تخصص سایت کاشی سرام در همین زمینه تهیه و جمع آوری شده است و ضریب خطای آن کمتر از 03 درصد می باشد.

شما میتوانید از یکی از گسترده ترین و بروزترین دایرکتوری بانک اطلاعات شماره همراه فروشندگان کاشی و سرامیک جهت تبلیغات پیامکی هدفمند و گسترده خود استفاده کنید. تهیه این فایل و ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره موبایلهای این بانک اطلاعاتی، میتواند نقش بسیار موثری در رونق کسب و کار شما داشته باشد.

 

بانک اطلاعات مشتریان کاشی و سرامیک صادراتی

اگر شما تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران هستید و تمایل دارید تا محصول خود را به کشور ششش صادر کنید بنابراین نیاز دارید تا به یک بانک اطلاعات در این زمینه دسترسی داشته باشید.

این بانک اطلاعات مشتریان صادراتی شامل مشتریان و تجاری هست که به دنبال کاشی و سرامیکهای ایرانی هستند تا آنرا به کشورهای عراق، روسیه، افغانستان، ازبکستان، ترکیه، سوریه، قزاقستان، پاکستان، گرجستان، قطر، ارمنستان، عمان، امارات و سایر کشورها صادر نمایند.

با توجه به اینکه برخی از این تجار و بازرگانان در خارج از ایران هستند بنابرین در صورت عدم پاسخگویی باید از طریق واتساپ یا ایمو یا تلگرام با آنها ارتباط برقرار کنید.

این بانک اطلاعات دارای اطلاعات تماس 350 مشتری صادراتی می باشد و آخرین بروزرسانی سال 1398 می باشد. ضمنا این لیست بصورت روزانه در حال آبدیت و اضافه شدن می باشد.

 

قیمت بانک اطلاعات مشتریان صادراتی

قیمت این بانک اطلاعاتی پنج میلیون تومان می باشد که جهت اطلاعات بیشتر در مورد آن با تلفن: 03537282946 یا شماره همراه 09132588101 تماس بگیرید.

 

محتویات:

این مجموعه شامل یک فایل حاوی: شماره تلفن یا موبایل، نام مشتری صادراتی و نام کشور مقصد  می باشد.

حجم فایل بانک اطلاعاتی شماره تماس مشتریان صادراتی کمتر از ۱ مگا بایت و بصورت فایل اکسل می باشد.

 

روش خرید بانک موبایل صنعت کاشی و سرامیک

شما به دو روش می توانید بانک اطلاعات مشتریان و بازرگانان کاشی و سرامیک صادراتی را تهیه نمایید:

1- واریز وجه مذکور به کارت شماره 5859831031726507 بنام محمد کاظم فرقانی و ارسال "تاریخ و ساعت واریز وجه" به تلگرام 09132588101 که بلافاصله این مجموعه به موبایل شما تلگرام خواهد شد.

2- خرید بصورت آنلاین از سایت کاشی سرام که بلافاصله پس از خرید به ایمیل و تلگرام شما ارسال خواهد شد.

 

تلفن تماس بخش فروش و مشاوره

جهت راهنمایی و خرید بانک اطلاعات کاشی و سرامیک: با همکارمان ( آقای فرقانی 09132588101 تماس بگیرید.

 

بانک اطلاعات صادرکنندگان| مشتریان کاشی و سرامیک صادراتی | لیست تجار

محصولات مرتبط


نظرات کاربران

kaveh در تاریخ 1398/05/12 12:36 گفت: پاسخ

با سلام اینجانب کاوه مهرپرور دانش اموخته دانشگاه بلاروس (مینسک) مترجم و مدرس زبان روسی به فارسی و انگلیسی و بلعکس دارای سابقه مترجمی در شرکتهای مختلف. سن 33 سال و ساکن تهران خواهان همکاری در ایران یا کشورهای روسی زبان می باشم لطفا در صورت نیاز اطلاع رسانی فر مایید با تشکر Kaveh.mehrparvar@gmail.com www.farsrussian.com 09902840524


بالا