کاشی و سرامیک صادراتی ایران یزد | صادرات به عراق | Iran Tile Export‎

کاشی و سرامیک صادراتی ایران یزد | صادرات به عراق | Iran Tile Export‎

معمولا کاشی و سرامیک هایی که برای صادرات به کشور عراق تولید می شوند تفاوت چشمگیری با سلیقه مشتریان داخلی دارند.بسیاری از کارخانجات، برخی از خط های خود را به تولید محصولات صادراتی اختصاص داده اند.

صادرات کاشی و سرامیک به عراق

در ایران تعداد زیادی کارخانه هستند که می توانند سرامیک های صادراتی را تهیه کنند، اما تمامی این کارخانه ها نمی توانند محصول با کیفیت را تحویل مشتری بدهند. بر حسب تجربه ای که کسب کردیم می توانیم به شما ثابت کنیم تعداد شرکت های عرضه کننده جهت صادرات کاشی و سرامیک خیلی هم زیاد نیست. اما اگر شما در فکر عرضه و صادرات سرامیک به کشور عراق و سایر همسایگان کشور ایران هستید باید بگوییم که مراحل زیادی را باید طی کنید که یکی از این مسائل مهم مربوط به ترخیص کالا در گمرک است.

از این رو افرادی که در حوزه صادرات کاشی در حال فعالیت هستند، از نظر قیمتی بسیار بروی محصول حساس هستند تا بتوانند از پس مخارج گمرک و ترخیص نیز بر آیند. البته بسته به مقدار خریداری شده توسط فرد می توان گفت که شرایط متغییر است و هر چه متراژ و یا تناژ بالاتر برود، کار بسیار آسان تر پیش خواهد رفت و سود نیز افزایش می یابد.

 

بانک اطلاعات تاجران عراقی صاردات به عراق

جهت خرید بانک اطلاعات تاجران عراقی و صادرات به عراق به سایت ابرفایل مراجعه کنید:

لیست تاجران ایران عراق افغانستان ترکمنستان

 

قیمت کاشی و سرامیک های صادراتی

معمولا کارخانجات در قیمت گذاری محصولات صادراتی همانند محصولات داخلی عمل نمی کنند و بجای ارائه قیمتهای متنوع، از یک یا دو قیمت ثابت برای همه محصولات استفاده می کنند. 

جهت گرفتن قیمت کاشی و سرامیک های صادراتی به کشور عراق با شماره زیر تماس بگیرید:

+989135224816

یا اینکه از طریق تلگرام به شماره 00989132588101 پیام بدهید تا با شما تماس گرفته شود. در پیام، نام و شماره تماس خود و کشور مقصد را ذکر فرمایید.

آدرس کانال تلگرام: @Tile1400

 

طرحهای کاشی و سرامیک های صادراتی

معمولا طرحهایی که برای صادرات به کشور عراق تولید می شوند تفاوت چشمگیری با سلیقه مشتریان داخلی دارند. از این رو بسیاری از کارخانجات، برخی از خط های تولید کاشی و سرامیک خود را به تولید محصولات صادراتی اختصاص داده اند و از آنجا که امکان صادرات محصولات درجه پایین به خارج امکان پذیر نیست بنابرین کارخانجات مجبورند تا محصولات درجه سه و پایینتر خود را با قیمتی پایین به استانهای مرزی بفروشند.

 

صادرات كاشي و سراميك به كشور عراق

كشور عراق در چند سال اخير يكي از بزرگترين مصرف كنندگان محصولات ايراني است . دارا بودن مرز زميني , نزديكي فرهنگ ها و آداب و رسوم باعث شده است كه بازرگانان ايراني حضور چشمگيري در ايي بازار داشته باشند. طبق آمار گمرك جمهوري اسلامي در سال 1395 مقدار صادرات كاشي به عراق مبلغي در حدود 247،039،104 ميليون دلار بوده است. كه بعد از سيمان صادرات كاشي و سراميك از مهم ترين محصولات بوده است. از اينرو مي توان عراق را يك بازار خوب و در دسترس براي بازرگانان ايراني به حساب آورد.

 

بهترين راه صادرات كاشي به عراق

بهترين راه براي صادرات كاشي و سراميك استفاده از مرزهاي زميني است با توجه به تعدد پايانه هاي مرزي ايران با عراق مرز مهران را مي توان يكي از بهترين پايانه هاي مرزي براي صادرات كاشي و سراميك انتخاب كرد.

كشورتركيه , چين، ايران، آمريكا و كره جنوبي به ترتيب از بزرگترين كشورهاي صادر كننده كالا به عراق هستند سيمان و كاشي و سرامك در صدر كالاهاي صادر شده از سوي ايران به عراق است.

 

چرا صادرات كاشي به عراق

دارا بودن مرز زميني - سهولت در امور صادرات -روابط خوب سياسي و اقتصادي - تقاضاي زياد كشور عراق براي مصالح ساختماني - وجود ذخابر فراوان نفتي در عراق - داشتن كمترين فاصله از سوي ايران تا بصره , به عنوان يكي از نزديك ترين بازارهاي صادراتي - پايين بودن تعرفه هاي گمركي

 

بانک اطلاعات مشتریان صادراتی

اگر شما تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران هستید و تمایل دارید تا محصول خود را به کشور عراق صادر کنید بنابراین این نیاز دارید تا به یک بانک اطلاعات در این زمینه دسترسی داشته باشید.

این بانک اطلاعات شامل مشتریان و تجاری هست که به دنبال کاشی و سرامیکهای ایرانی هستند تا آنرا به کشورهای عراق، روسیه، افغانستان، ازبکستان، ترکیه، سوریه، قزاقستان، پاکستان، گرجستان، قطر، ارمنستان، عمان، امارات و سایر کشورها صادر نمایند.

با توجه به اینکه برخی از این تجار و بازرگانان در خارج از ایران هستند بنابرین در صورت عدم پاسخگویی باید از طریق واتساپ یا ایمو یا تلگرام با آنها ارتباط برقرار کنید.

این بانک اطلاعات دارای اطلاعات تماس 350 مشتری صادراتی می باشد و آخرین بروزرسانی سال 1398 می باشد. ضمنا این لیست بصورت روزانه در حال آبدیت و اضافه شدن می باشد.

قیمت این بانک اطلاعاتی پنج میلیون تومان می باشد که جهت اطلاعات بیشتر در مورد آن با تلفن: 03537282946 یا شماره همراه 09132588101 تماس بگیرید.

 

تلفن تماس: 00989135224816

کاشی و سرامیک صادراتی ایران یزد | صادرات به عراق | Iran Tile Export‎

محصولات مرتبط


نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا