قیمت کاشی فله ای | سرامیک تنی تناژی | ته پالنی و تک پالتی | برشی سالم

قیمت کاشی فله ای | سرامیک تنی تناژی | ته پالنی و تک پالتی | برشی سالم

کاشی و سرامیک فله ای شامل محصولاتی از کار خانه است که دارای درجه بسیار پایین و یا شکسته می باشد. این بارها معمولا بصورت بدون کارتن و بر روی بسته بندی پالت یا بدون بسته بندی ارائه می شود.

کاشی و سرامیک فله ای چیست؟

کاشی فله ای یا کاشی تنی ، تناژی بار ضایعات کارخانه جات کاشی و سرامیک بوده که از دید کارخانه ارزش کارتن و هزینه کردن را نداشته در نتیجه به صورت فله ای به بازار عرضه میکنند.

عده ای از افراد سودجو بار فله ای را به عنوان بار درجه دار به مشتریان معرفی میکنند. که این ادعا پی پایه و اساس است چرا که کارخانه بار درجه دار خود را حتما کارتن میکند و به صورت متری میفروشد پس فروش فله ای آن برای کارخانه هیچ توجیحی ندارد.

از نظر ماهیت بار فله همان گونه که گفته شد ضایعات کارخانه می باشد. این ضایعات در برخی موارد تولید اول کارخانه بوده و امکان وجود بار مولتی گرید در آن وجود دارد.

 

کاشی و سرامیک های برشی

این بار فله ای یا تنی بار های شکسته یا لب پریده ای بودند که با دستگاه های برش مخصوص برش خورد و قسمت شکسته آن بریده شده و با سایز جدید و به صورت چهارگوش سالم به بازار عرضه میشوند.

برای مثال کاشی ۶۰×۶۰ را وقتی برش میدهند به سایز ۳۰×۶۰ یا ۶۰×۴۰ تبدیل میکنند.

 

از نظر درجه بندی بارهای فله ای به سه دسته کلی قابل تقسیم بندی است:

۱-چهارگوش سالم

۲-درهم یا شکسته و سالم 

۳- شکسته یا مخصوص برش

 

از نظر جنس، بارهای فله ای مانند بار های درجه دار به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

۱-پرسلان

۲-خاک سفید یا شبه پرسلان

۳-خاک قرمز 

از نظر انتخاب طرح اصولا بار های فله ای قابلیت انتخاب طرح را ندارند زیرا طرح های تولید روز کارخانه بوده و بستگی به تولید آن روز شرکت و میزان ضایعات تولید شده در آن روز کاری دارد بنابراین در اکثر موارد قابل پیش بینی و انتخاب نمیباشد.

 

عیوب احتمالی در بارهای فله ای یا ضایعاتی

میزان عیوب بار های فله ای تا حد زیادی به سطح کارخانه بستگی دارد. اما از عیوب رایج آن میتوان به تاب، اعوجاج، اشکلات در چاپ، مشکلات لعاب، ترک های مویی و ... اشاره کرد. به طور کلی در مورد کیفیت بارهای فله ای هیچ شکایتی از جانب مشتری برای کارخانه قابل پذیرش نمیباشد چرا که این بار ضایعات کارخانه بوده و فاقد استاندارد میباشد.

 

نحوه بارگیری بارهای فله ای

در مورد نحوه بارگیری بارهای فله ای به دو صورت دستچین و پالتی انجام میشود. در بارهای فله ای دستچین شده  کاشی و سرامیک شکسته از روی پالت جدا میشود و به صورت دستی و تیغه ای در ماشین چیده میشود.

در بارهای پالتی، بار به صورت پالت تسمه کشیده شده یا شیرینگ شده بارگیری میشود اصولا این مدل بارها شکسته و سالم با هم هستند. دقت داشته باشید که اصطلاح شیرینگ به معنی پیچیدن پالت در نایلون می باشد.

 

خرید کاشی ارزان قیمت فله ای و برشی

برای خرید کاشی و سرامیک قیمت مناسب باید موارد زیر را رعایت کنید:

1- ابتدا باید تناژ درخواستی خود را بالا برید، حداقل یک کامیون 6 چرخ یعنی 10 تن

2- ظرفیت کامیون نیز باید در نظر بگیرید، زیرا یکی از فاکتورهای مهم در پایین آوردن قیمت آن است که از تمام ظرفیت کامیون برای حمل بار استفاده شود. بعنوان مثال ظرفیت کامیون 6 چرخ حدود 10 تن می باشد و ظرفیت کامیون 10 چرخ یا باصطلاح جفت حدود 15 تن و ظرفیت تریلی بین 22 تا 28 تن می باشد.

3- خرید خود را باید بصورت نقدی انجام دهید.

 

استعلام قیمت، مشاوره و راهنمایی

جهت استعلام قیمت: ضمن معرفی خود، نوع درخواست خود را از طریق تلگرام (09135224816) مطرح کنید تا موارد موجود با قیمت استثنایی برای شما تلگرام شود.

لطفا موارد زیر را در پیام تگرامی خود قید نمایید: 1-معرفی خود 2-نوع درخواست: بدنه یا کف ، کاشی یا سرامیک یا پرسلان 3-ابعاد مورد نظر 4-رنج قیمت 5- تم مورد نظر (روشن یا تیره، طرح چوب، سنگ یا ساده و ...) 6-درجه مورد نظر

جهت گرفتن مشاوره با شماره: 09162523646 آقای فرقانی تماس بگیرید.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

 

ارسال به تمام نقاط کشور

ارسال از طریق باربری به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. در نظر داشته باشید که گاهی تهیه کامیون مناسب، در حالت عادی ممکن است بین یک تا سه روز طول بکشد. بنابرین زمان خرید خود را مدیریت نمایید.

ضمنا بارگیری کارخانجات معمولا از 8 صبح الی 13 می باشد و در روزهای تعطیل سال و همچنین از روز 25 اسفند الی 15 نوروز بارگیری صورت نمی گیرد.

 

🔴 وبسایت کاشی سرام 🔴

🔊🔊 فروش کاشی و سرامیک از کارخانجات

⭕️ کویر   ⭕️ مجتمع   ⭕️ ماهان   ⭕️ ارگ   ⭕️ باستان   ⭕️ یاقوت   ⭕️ شیرکوه   ⭕️ کوثر   ⭕️ احسان   ⭕️ خورشید   ⭕️ آرین سرام   ⭕️ کیمیا   ⭕️ مسعود   ⭕️ سرو ⭕️ بار های تنی چهارگوش سالم 
با تخفیفات و قیمت های عالی در خدمت همکاران و مشتریان عزیز هستیم.

 

تماس : 09162523646

 

توجه: جهت ذخیره صفحه خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید.

قیمت کاشی فله ای | سرامیک تنی تناژی | ته پالنی و تک پالتی | برشی سالم

نظرات کاربران

امیر در تاریخ 1398/03/26 16:57 گفت: پاسخ

مرسی از اطلاعاتتون


بالا