جدید ترین سرامیک کف سالن

جدید ترین سرامیک کف سالن

نوشته شده توسط مدیر سیستم 16065
سرامیک کف سالن یکی از مهم ترین بخش های کاری در منزل است. از این رو همه مشتریان می خواهند زیبا ترین و جدید ترین سرامیک را برای منزل خود خریداری کنند.

جدید ترین سرامیکسرامیک های کف در دوران قدیم بیشتر در سایز های ۴۰*۴۰ بودند، این در حالی است که امروزه دیگر نمی توان محصولات ۴۰*۴۰ را حتی پیدا کرد، چه برسد به خرید.

اما به نظر شما حال که سرامیک های قدیمی کنار رفته اند چه سایزی جایگزین محصولات سرامیک کف سالن پذیرایی شده اند؟ محصولاتی که در بازار کاشی و سرامیک امروز وجود دارند اکثرا سایز ۵۰*۵۰ و ۶۰*۶۰ هستند، اما طرح هایی که بیشتر از همه فروش دارند ۶۰*۶۰ ها هستند.

البته با توجه به پیشرفت هایی که به صورت روزانه در بازار اتفاق می افتد، کم کم این سرامیک ها نیز دارند جای خود را به سرامیک های ۸۰*۸۰ می دهند. این سرامیک ها به مراتب زیبا تر و جدید تر از سرامیک های قبلی هستند و به همین دلیل نیز مشتری های زیادی را به خود جذب می کنند.

اما در بین همه این سرامیک ها، بیشتر مشتریان دنبال جدید ترین سرامیک برای کف سالن هستند، که برای آنها نیز می توان طرح های کرم روشن و کرم تیره را پیشنهاد داد. اما این فقط و فقط در حد یک پیشنهاد است و سلیقه ها می توانند بسیار متفاوت باشند.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

جدید ترین سرامیک کف سالن

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا