فروش و صادرات | انواع کاشی و سرامیک کارخانه های یزد | لیست قیمت

فروش و صادرات | انواع کاشی و سرامیک کارخانه های یزد | لیست قیمت

قیمت سرامیک های صادراتی که به کشور های کردستان عراق روسیه افغانستان ازبکستان ترکیه سوریه قزاقستان پاکستان گرجستان قطر ارمنستان صادر می شوند معمولأ کمتر در ایران به فروش می رسند.

کاشی و سرامیک کارخانه های یزد

شما می توانید کاشی و سرامیکهای متنوع را در یزد و سایر شهرهای ایران بیابید. اما اگر هم قیمت و هم کیفیت برایتان مهم می باشد بهتر است که جستجوی خود را در کارخانجات یزد انجام دهید. از آنجا که بیشترین کاشی و سرامیک کشور در یزد تولید می شود، رقابت شدیدی برای قیمت در بین این کارخانجات وجود دارد و از طرفی باید کیفیت خود را بالا ببرند تا در این میدان رقابت عقب نمانند.

 

 

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

توجه: جهت ذخیره صفحه لیست قیمت کاشی و سرامیک، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید. یا اینکه بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

خرید کاشی قیمت مناسب

برای خرید سرامیک با قیمت مناسب و کیفیت خوب باید موارد زیر را رعایت کنید:

1- ابتدا باید متراژ درخواستی خود را بالا برید، حداقل 5 پالت یعنی حدود 500 متر مربع

2- ظرفیت کامیون نیز باید در نظر بگیرید، زیرا یکی از فاکتورهای مهم در پایین آوردن قیمت آن است که از تمام ظرفیت کامیون برای حمل بار استفاده شود. بعنوان مثال ظرفیت کامیون 6 چرخ حدود 500 مترمبع می باشد و ظرفیت کامیون 10 چرخ حدود 700 مترمربع و ظرفیت تریلی بالای 1000 مترمربع می باشد.

3- خرید خود را باید بصورت نقدی انجام دهید.

4- از آنجا که در خرید اینترنتی کاشی و سرامیک، شما نمی توانید طرح آنرا از نزدیک ببینید و فقط انتخاب از طریق تصاویری است که از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود بنابرین طرح های پرفروش و عام پسند انتخاب کنید تا خیالتان در این مورد راحت باشد. 

5- نوع کاشی یا سرامیک خود را اعلام کنید تا موارد باصطلاح خوش قیمت برای شما ارائه شود و از بین آنها یکی را انتخاب نمایید.

 

استعلام قیمت، مشاوره و راهنمایی

جهت استعلام قیمت: ضمن معرفی خود، نوع درخواست خود را از طریق تلگرام (09135224816) مطرح کنید تا موارد موجود با قیمت استثنایی برای شما تلگرام شود.

لطفا موارد زیر را در پیام تگرامی خود قید نمایید: 1-معرفی خود 2-نوع درخواست: بدنه یا کف ، کاشی یا سرامیک یا پرسلان 3-ابعاد مورد نظر 4-رنج قیمت 5- تم مورد نظر (روشن یا تیره، طرح چوب، سنگ یا ساده و ...) 6-درجه مورد نظر

جهت گرفتن مشاوره با این شماره تماس بگیرید: 09135224816

 

ارسال به تمام نقاط کشور

ارسال از طریق باربری به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. در نظر داشته باشید که گاهی تهیه کامیون مناسب، در حالت عادی ممکن است بین یک تا سه روز طول بکشد. بنابرین زمان خرید خود را مدیریت نمایید.

ضمنا بارگیری کارخانجات معمولا از 8 صبح الی 13 می باشد و در روزهای تعطیل سال و همچنین از روز 25 اسفند الی 15 نوروز بارگیری صورت نمی گیرد.

 

🔴 وبسایت کاشی سرام 🔴

🔊🔊 فروش کاشی و سرامیک از کارخانجات

⭕️ کویر   ⭕️ مجتمع   ⭕️ ماهان   ⭕️ ارگ   ⭕️ باستان   ⭕️ یاقوت   ⭕️ شیرکوه   ⭕️ کوثر   ⭕️ احسان   ⭕️ خورشید   ⭕️ آرین سرام   ⭕️ کیمیا   ⭕️ مسعود   ⭕️ سرو ⭕️ بار های تنی چهارگوش سالم 
با تخفیفات و قیمت های عالی در خدمت همکاران و مشتریان عزیز هستیم.

 

تماس :   09135224816 

 

توجه: جهت ذخیره صفحه خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید.

 

انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی یزد

کاشی های کاشی یزد دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است. در هنگام خرید باید دقت شود که برای چه مکانی کاشی می خواهید و بر آن اساس محصول باکیفیت انتخاب کنید.

کارخانه کاشی یزد تولیدی محصولات باکیفیت زیادی دارد، اما تمامی این محصولات به درد همه مکان ها نمی خورند، پس شما در هنگام خرید نیاز به مشاور عالی نیز دارید تا بتوانید با استفاده از دانش وی انتخابی احسن داشته باشید.
در وبسایت کاشی سرام این امکان فراهم شده است تا بتوانید انواع کاشی و سرامیک از کارخانه های مختلف را مشاهده و بررسی نمایید و انتخاب خوبی داشته باشید.
ضمنا شما می توانید در سایت کاشی سرام یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی ایجاد کنید و محصولات کارخانجات مختلف را معرفی و عرضه نمایید.
اگر شما نماینده یا فروشنده محصولات کارخانه کاشی یزد هستید، با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی ، این محصول را به دیگران عرضه نمایید.

 

لیست قیمت محصولات کارخانه کاشی یزد

در زیر لیست قیمت محصولات کارخانه کاشی یزد نمایش داده شده است. جهت دانلود لیست قیمت کاشی یزد بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ذخیره با نام را انتخاب کنید.

 

لیست قیمت کاشی یزد

 

لیست قیمت کاشی یزد

 

لیست قیمت کاشی یزد

 

مقایسه قیمت کاشی یزد با سایر کارخانه ها

کاشی یزد با توجه به کیفیت خوبی که دارد دارای قیمت نسبتا مناسبی است. اما به نظر شما در شهر یزد و یا میبد کارخانه ها و شرکت های دیگر نیز وجود دارند که قیمت بسیار مناسب تر داشته باشند؟

مطمئنا همه می دانید که کارخانه های کاشی و سرامیک اکثرا در شهر یزد و در میبد هستند. از این رو می دانید که مسلما قیمت های بسیار متنوعی نیز در این شهر وجود دارد. اما به نظر شما قیمت پایه برای کاشی یزد چقدر است؟
محصولات کارخانه کاشی یزد با توجه به اینکه در طرح های مختلفی تولید می شوند می توانند قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند که شما می توانید با استفاده از لیست قیمت این محصولات که در بالا آورده شده قمیت محصول مورد نیاز خود را استخراج کنید.

 

فیلم خط تولید کاشی و سرامیک

در این ویدیو نحوه تولید کاشی و سرامیک از معدن تا بسته بندی، به طور خلاصه نمایش داده شده است. گیربکس ها و الکتروموتورها از تجهیزات اصلی دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید صنایع کاشی و سرامیک هستند.

فروش و صادرات |  انواع کاشی و سرامیک کارخانه های یزد | لیست قیمت

نظرات کاربران

سعيد در تاریخ 1397/04/20 06:41 گفت: پاسخ

سلام اميدوارم در پيشرفت صنايع موفق باشيد و مهم انكه پيام به مدير برسد سايت شما براى چه دسته از كاربران است من ميخواهم خريد كنم و اينقدر نقص؟! سخاوتمندانه و راحت در دسترس نيستيد ساعت 9 كار شروع ميشه وزساعت 630 در نگاه هستم و نتيجه زير صفر چرا شما مواظب هستيد دزدان اطلاعات شما را نبرند اما دوستان چطور؟ . ياحق


بالا